Автор Гілка: Модем Pantech UM175 від Інтертелекому.  (Прочитано 15071 раз)

Відсутній Tarasiy

  • Новачок
  • *
  • дописів: 2
  • Карма: +0/-0
  • chaynik
Добрий вечір, шановні учасники форуму.

Я Тарас, з Сумщини.
У мене питання щодо налаштування модему PANTECH UM175 від Інтертелекому.
Головна проблема для мене - я чайник у Лінукс. Але бажаю перейти на нього. Вже навіть встановив Убунту 10.10.
Але навіть для прослуховування музики потрібен драйвер.

Якщо є можливість, дайте мені опис налаштувань, якумога точний та росписаний до дрібниць.
Дякую усім небайдужим.
Незнання Лінукс змушує напружитись...

Відсутній Re.

  • Загальний модератор
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1898
  • Карма: +1/-0
Re: Модем Pantech UM175 від Інтертелекому.
« Відповідей #1 : 2011-02-03 07:07:27 »
Тут є англійською.

Відсутній Ign1111

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 829
  • Карма: +0/-0
  • Linux 4ever!
Re: Модем Pantech UM175 від Інтертелекому.
« Відповідей #2 : 2011-02-03 17:47:22 »
Але навіть для прослуховування музики потрібен драйвер.

Може кодек? І може не всієї музики, а тільки mp3? Тоді ось http://www.psychocats.net/ubuntu/mp3
Linux. The future is open.

Відсутній Tarasiy

  • Новачок
  • *
  • дописів: 2
  • Карма: +0/-0
  • chaynik
Re: Модем Pantech UM175 від Інтертелекому.
« Відповідей #3 : 2011-02-03 17:55:47 »
Дякую за кодек.
Щодо модему... З англійською погано. Те, що там написано, навряд я зрозумів би й російською.
Не той рівень знань Лінукса, точніше - повна відсутність знань.
Тому мені потрібен більш детальний опис: де і що нажати, куди зайти. Якщо для користувачів даного форума це заважко - хай так і буде.

Доречі, коли під'єдную модем (у Лінуксі) нічого не змінюється. Ніяких дій зі сторони ОС.
Незнання Лінукс змушує напружитись...

Відсутній Ign1111

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 829
  • Карма: +0/-0
  • Linux 4ever!
Re: Модем Pantech UM175 від Інтертелекому.
« Відповідей #4 : 2011-02-03 18:17:34 »