Автор Гілка: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room  (Прочитано 12789 раз)

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 480
  • Карма: +0/-0
Не запускається гра. пише, що
this game requires a video card with a minimum of 32MB VRAM and programmable Vertex/Pixel Shader support. The application will now close.

і ось що залишається в консолі:
--(dima@linux-3sqh)-(~/.wine/drive_c/Silent Hill 4 - The Room)--
$wine SILENT\ HILL\ 4.exe
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33e7e8,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33e8c8,0x00000000), stub!
Версія WINE — 1.5.23. Відеокарта вбудована від Intel — GMA 3100.
Мене злить те що я колись в неї на Debian гуляв а зараз не запускається.
« Змінено: 2013-03-27 09:15:44 від xuser13 »
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній Михайло Даниленко

  • Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1262
  • Карма: +0/-0
  • [Debian Stretch]
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #1 : 2013-03-27 02:23:34 »
Саме це не запускав, але щось подібне мав, тільки не пам’ятаю з чим. Спробуйте погратися з параметрами у driconf - у мене, здається, допомоголо "Enable S3TC texture compression even if software support is not available". Також допомагає явне виставлення доступної пам’яті (для мого intel GMA X3100 — 384M):
Код: Bash
  1. root="/path/to/program/wine/prefix"
  2.  
  3. cat > "$root/drive_c/set-video-memory-size.reg" <<'VIDEO_MEMORY'
  4.  
  5. REGEDIT4
  6.  
  7. [HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Direct3D]
  8. "VideoMemorySize"="384"
  9.  
  10. VIDEO_MEMORY
  11. cd "$root/drive_c"
  12. wine regedit 'c:\set-video-memory-size.reg'
  13.  
« Змінено: 2013-03-27 02:24:44 від ISBear »

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 480
  • Карма: +0/-0
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #2 : 2013-03-27 11:59:45 »
Де мені знайти цей driconf запакований для OpenSUSE? Я знайшов цей http://dri.freedesktop.org/wiki/DriConf сайт, але для OpenSUSE там немає.  Явне вказування доступної пам’яті не допомогло.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній Михайло Даниленко

  • Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1262
  • Карма: +0/-0
  • [Debian Stretch]
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #3 : 2013-03-27 18:32:42 »
http://software.opensuse.org/package/driconf?search_term=driconf ?
Власне, я opensuse не користуюся, тому не можу нічого порадити - якби це був деб’ян, я б спробував встановити бінарний пакунок, якщо б не пішов - злив сирцевий пакунок і зібрав бінарний сам.

Власне, все що driconf робить - пише ~/.drirc. Ось мій ~/.drirc:
Код: XML
  1. <driconf>
  2.     <device screen="0" driver="i965">
  3.         <application name="Default">
  4.             <option name="force_s3tc_enable" value="true" />
  5.             <option name="no_rast" value="false" />
  6.             <option name="fthrottle_mode" value="2" />
  7.             <option name="always_flush_batch" value="false" />
  8.             <option name="always_flush_cache" value="false" />
  9.             <option name="shader_precompile" value="false" />
  10.             <option name="vblank_mode" value="0" />
  11.             <option name="stub_occlusion_query" value="false" />
  12.             <option name="bo_reuse" value="1" />
  13.             <option name="texture_tiling" value="false" />
  14.             <option name="force_glsl_extensions_warn" value="false" />
  15.             <option name="early_z" value="false" />
  16.             <option name="allow_large_textures" value="2" />
  17.             <option name="fragment_shader" value="true" />
  18.         </application>
  19.     </device>
  20. </driconf>
  21.  
Зверніть увагу, що цей запис для драйвера i965 — якщо у вас інший, змініть відповідно (наскільки я зрозумів, драйвер можна визначити командою xdriinfo:
tsubasa:~$ xdriinfo
Screen 0: i965
« Змінено: 2013-03-27 18:35:08 від ISBear »

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 480
  • Карма: +0/-0
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #4 : 2013-03-27 19:45:03 »
Встановив програму за тим посиланням, що ви навели, але помилка:
Traceback (most recent call last): File "/usr/bin/driconf", line 26, in <module> import driconf ImportError: No module named driconf
Тут http://www.mail-archive.com/debian-bugs-dist@lists.debian.org/msg89005.html пишуть, що через те що потрібно дешо виправити в коді програми:
Цитата
> Script will fail if not using python 2.3 as default.
> I recomend replacing #!/usr/bin/python with
> #!/usr/bin/python2.3 at the beginning of the script.

В пошуках новішої версії забрів сюди http://cgit.freedesktop.org/mesa/drm/ . Я так розімію, що там розміщено все що вони пишуть. От тільки driconf там немає. Список наведений там навів мене на деякі думки і тому я встановив пакунок libdrm-tools, скопіював ваш конф. файл замінивши i965 на i915 і спробував запустити гру. Повідомлення про відеопам’ять і все інше не було, але вона все одно не запускається. Ось що WINE пише:
--(dima@linux-3sqh)-(~/.wine/drive_c)--
$wine Silent\ Hill\ 4\ -\ The\ Room/SILENT\ HILL\ 4.exe
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33e7e8,0x00000000), stub!
wine: Unhandled page fault on read access to 0x04891840 at address 0x4891840 (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x04891840 in 32-bit code (0x04891840).
Register dump:
 CS:0023 SS:002b DS:002b ES:002b FS:0063 GS:006b
 EIP:04891840 ESP:0033e6fc EBP:0033e7e8 EFLAGS:00210202(  R- --  I   - - - )
 EAX:7e981d00 EBX:7e908000 ECX:001315a8 EDX:000024d0
 ESI:0000004c EDI:00133f5c
Stack dump:
0x0033e6fc:  7e8b3624 001324d0 0033e790 7dfe1000
0x0033e70c:  7dfa4c55 7e2c76b0 7da32248 0033e7cc
0x0033e71c:  7e07b624 7cc2aee0 7e06b7a8 0033e7cc
0x0033e72c:  7df50000 7da32248 7da32248 7e981d00
0x0033e73c:  7dfe1000 001315a8 7e016c88 0033e7e8
0x0033e74c:  7dfa0cc2 001315a8 00000001 00133f48
000c: sel=0067 base=00000000 limit=00000000 16-bit r-x
Здається версія 0.9.1 була останньою і вийшла вона в 2006 чи 2005 році. Яа у вас версія?  Python 2.3 схоже немає. Найменша версія, що я знайшов — 2.7.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 480
  • Карма: +0/-0
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #5 : 2013-03-27 20:52:41 »
Гра запускається, якщо видалити бібліотеку CheckSpec.dll як написано тут http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=7189&iTestingId=16096, не вказувати об’єм пам’яті для відеокарти, і залишити файл .drirc.
Але при спробі почати нову гру падає з отакими помилками:
$wine SILENT\ HILL\ 4.exe
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33aff8,0x00000000), stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 51 (SPI_SETFILTERKEYS)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 53 (SPI_SETTOGGLEKEYS)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 59 (SPI_SETSTICKYKEYS)
SDB_BUF=13cded0(size=9600)
ALSA lib dlmisc.c:236:(snd1_dlobj_cache_get) Cannot open shared library /usr/lib/alsa-lib/libasound_module_pcm_pulse.so
ALSA lib dlmisc.c:236:(snd1_dlobj_cache_get) Cannot open shared library /usr/lib/alsa-lib/libasound_module_pcm_pulse.so
buffer0:02440000
buffer1:02450000
buffer0:02460000
buffer1:02480000
buffer0:024A0000
buffer1:024A8000
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:wined3d_buffer_preload Too many declaration changes or converting dynamic buffer, stopping converting
fixme:d3d:state_zenable Z buffer disabled, but ARB_depth_clamp isn't supported.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:wined3d_buffer_preload Too many declaration changes or converting dynamic buffer, stopping converting
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
err:d3d:resource_unload Resource 0x1a9f9a8 is being unloaded while mapped.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:wined3d_buffer_preload Too many declaration changes or converting dynamic buffer, stopping converting
wine: Unhandled page fault on read access to 0x0815e000 at address 0xf75bf77e (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x0815e000 in 32-bit code (0xf75bf77e).
Register dump:
 CS:0023 SS:002b DS:002b ES:002b FS:0063 GS:006b
 EIP:f75bf77e ESP:0033f438 EBP:0815e0c0 EFLAGS:00010202(  R- --  I   - - - )
 EAX:0815dfd0 EBX:f7637000 ECX:00000070 EDX:7ba57310
 ESI:00000400 EDI:0000003d
Stack dump:
0x0033f438:  7df71000 7dd038fd 7ba57000 0815dcc0
0x0033f448:  00000400 00000000 00000000 00000100
0x0033f458:  00000100 00000006 0033f484 0033f480
0x0033f468:  00000006 f7643eff 0814ea40 0814e9d8
0x0033f478:  00000040 7d582910 00000400 7ba57000
0x0033f488:  00000004 00000004 00000de1 7d57ef3c
000c: sel=0067 base=00000000 limit=00000000 16-bit r-x
Backtrace:
=>0 0xf75bf77e __memcpy_ssse3+0x15e() in libc.so.6 (0x0815e0c0)
  1 0x7dd038fd _mesa_store_compressed_texsubimage+0x16c() in libdricore9.0.2.so.1 (0x0815e0c0)
  2 0x7dcebf70 in libdricore9.0.2.so.1 (+0xfff6f) (0x00000de1)
  3 0x7dcf0b20 _mesa_CompressedTexSubImage2DARB+0x5f() in libdricore9.0.2.so.1 (0x0033f5f8)
  4 0x7e8938e3 in wined3d (+0xb38e2) (0x0033f5f8)
  5 0x7e8a06b9 in wined3d (+0xc06b8) (0x0033f768)
  6 0x7e89f01c in wined3d (+0xbf01b) (0x0033f7b8)
  7 0x7e8a9ad3 in wined3d (+0xc9ad2) (0x0033f818)
  8 0x7e817d91 in wined3d (+0x37d90) (0x0033f848)
  9 0x7e81576e in wined3d (+0x3576d) (0x0033f888)
  10 0x7e83548d in wined3d (+0x5548c) (0x0033fb08)
  11 0x7e824296 wined3d_device_draw_primitive+0x85() in wined3d (0x0033fb48)
  12 0x7e9257da in d3d8 (+0x157d9) (0x0033fbb0)
  13 0x005642bf in silent hill 4 (+0x1642be) (0x7e93eb20)
  14 0x7e920c70 in d3d8 (+0x10c6f) (0x7e927d40)
  15 0xfff0e483 (0x04244c8d)
0xf75bf77e __memcpy_ssse3+0x15e in libc.so.6: movq      0x30(%eax),%mm3
Modules:

ДАЛІ Я ПРОПУСТИВ
Якщо змінити розширення на 1024x768 — стає дуже повільною.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній Михайло Даниленко

  • Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1262
  • Карма: +0/-0
  • [Debian Stretch]
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #6 : 2013-03-27 20:56:08 »
2.9.1.

Відповідно до wine appdb (http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=7189&iTestingId=67287), гра вилітає, коли намагається показати відеовставку, тож можна спробувати вилучити файли з ними.

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 480
  • Карма: +0/-0
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #7 : 2013-03-27 21:00:52 »
Я вже пробував, але те ж саме. І у вас в  посиланні зайві символи ),
О! У вас 2.9.1! А можна посилання на сайт автора чи програми? В описі пакета має бути. Або ткніть носом в ссилку.

Вже не треба тут http://packages.debian.org/unstable/x11/driconf є опис і там написано, що  Homepage: http://dri.freedesktop.org/wiki/DriConf

Перевстановив гру, видалив біліотеку і відео, але все дуже повільне і має зелено-червно-сині кольори.
« Змінено: 2013-03-27 21:10:49 від xuser13 »
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній Михайло Даниленко

  • Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1262
  • Карма: +0/-0
  • [Debian Stretch]
Re: WINE & openSUSE 12.3 & Silent hill the room
« Відповідей #8 : 2013-03-28 14:27:53 »
Оскільки гри не маю, злив щось з tpb, розпакував, запустив. На продуктивність графіки чи кольорові артефакти нарікань не маю, але керування у грі м’яко кажучи дивне, плюс після того, як пан виліз зі стіни, воно почало ковтати події з клавіатури — то не реагує на клавішу, а то вважає її постійно натиснутою.