Автор Гілка: Законопроект про вільний софт  (Прочитано 8439 раз)

Praporshic

  • Гість
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #15 : 2005-05-26 01:24:54 »
З тим, що лінь є рушійною силою прогресу, згодн повністю. Саме тому я перейшов на лінукс - ліньки раз на місяць систему переставляти та весь час щось правити/підлаштовувати. Як приклад: на роботі користуємось лише ОпенОфісом, 4 залізяки - мастдай а от 5-та з лінуксом. Лінукс я налаштував та більше не чіпаю. А от на віндах увесь час щось трапляється.
Так куди піде лінивий рухати прогрес?

Відсутній ZhouckA

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 62
  • Карма: +0/-0
  • Lamers Must Die!
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #16 : 2005-05-26 10:04:31 »
Цитата
Лінукс я налаштував та більше не чіпаю. А от на віндах увесь час щось трапляється.
З руками щось?
А образи системного диска релігія не дозволяє робити? Не паиятаю, коли я востаннє ставив windows...
Слава Україні!

Відсутній Yaroslav Fedevych

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1069
  • Карма: +0/-0
  • Людина — ніщо, справа — все
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #17 : 2005-05-26 10:22:24 »
А чому в лінуксі навіть цього не треба робити? Поставив раз, і чомусь не падає.  Звиш року. І бекап елементарно в tar.bz2 закатати можна... А у віндах чомусь ні.

Praporshic

  • Гість
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #18 : 2005-05-27 01:35:24 »
З руками щось?
А образи системного диска релігія не дозволяє робити? Не паиятаю, коли я востаннє ставив windows...
Та ні, з руками все в порядку. В мене навіть проблем майже не буває, а от у користувачів, які весь час кудись лізуть (туди куди їм навіть не хотілося - випадково) та щось роблять...
Потім, я зробити образ системного диску на якому зайнято 16 Гб? У мене немає таких дисків, навіть DVD.
Мастдая я останній ставив після того, як через перебої у енергопостачанні гикнулась інфа на харді (заразом і вінди гепнулись - хоч лінух тоді дав можливість інфу частково зберігти).
І взагалі, навіщо дрюкатись з віндами та робити їх бекапи, якщо все зберігається на лінуховому файл-сервері?

Відсутній ZhouckA

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 62
  • Карма: +0/-0
  • Lamers Must Die!
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #19 : 2005-05-27 20:36:33 »
Цитата
Та ні, з руками все в порядку. В мене навіть проблем майже не буває, а от у користувачів, які весь час кудись лізуть (туди куди їм навіть не хотілося - випадково) та щось роблять..
[\quote]
Мдя... А права не пробували налаштувати? Квоти там, доступ до файлів/папок, домен зробити? При нормальних руках адмінів у вас системи будуть працювати роками.
Я працюю в софтверній конторі. У нас перевстановлення ОС такий рідкісний процес, що за 2 роки я особисто робив це 1 раз (перед тим система працювала 3 роки, 2 до мене). Вдома - двічі (коли робив повний апгрейд).
Може що в консерваторії поправити треба?
Слава Україні!

Praporshic

  • Гість
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #20 : 2005-05-27 20:59:43 »
Мдя... А права не пробували налаштувати? Квоти там, доступ до файлів/папок, домен зробити? При нормальних руках адмінів у вас системи будуть працювати роками.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Як Ви це собі уявляєте: на 2-х компах МЕ, на 2-х ХР на 1-му лінукс, якщо з тими де ХР, у якій хоч якось можливо роздавати права, там жодних проблем, а як з МЕ? І про який домен казати якщо тільки 5 компів, в мене навіть основна робота не адмін, а менеджер з продажу та постачання?
Якщо мені навіть не вдається відвчити користувачів викладати файли, загальним обсягом десь 10 - 20 Мб настільницю? Вже не кажучи про теки у 3-чі більшого розміру, то як з правами бути?
Як вам мережева тека: windows на buhgalter?

Відсутній Yaroslav Fedevych

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1069
  • Карма: +0/-0
  • Людина — ніщо, справа — все
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #21 : 2005-05-27 21:45:14 »
Я бив би по руках. Вінду не ставив би, вона розбещує користувача й він почина забувати свої обов'язки.

Відсутній hse

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 473
  • Карма: +0/-0
  • Gentoo Linux
Re: Законопроект про вільний софт
« Відповідей #22 : 2005-05-28 20:40:52 »
Переглянув Законопроект в редакції від 16.05.2005. Мої пропозиції:

+1.7.0 Спеціалізована державна інтелектуальна власність – інтелектуальна власність, суб'єктом права якої виступає Українська держава, всі основні майнові  та немайнові права на об'єкт інтелектуальної власності належать державі.

-1.8. Вільна інтелектуальна власність – інтелектуальна власність, щодо якої допускається вільне використання об'єкту власності. Це означає, що суб'єкт права Вільної інтелектуальної власності (автор та (або) власник) зберігає за собою лише всі або частину особистих немайнових прав на об'єкт інтелектуальної власності;  майнові ж права інтелектуальної власності передає у відкрите (вільне) суспільне користування, на основі не складнішій,  ніж простий договір  приєднання.
+1.8. Вільна інтелектуальна власність – інтелектуальна власність, щодо якої допускається вільне використання об'єкту власності. Це означає, що суб'єкт права Вільної інтелектуальної власності (автор та (або) власник) зберігає за собою всі або лише частину особистих немайнових прав на об'єкт інтелектуальної власності;  майнові ж права інтелектуальної власності передає у відкрите (вільне) суспільне користування, на основі не складнішій,  ніж простий договір  приєднання.

+1.24.0 “Спеціалізоване державне програмне забезпечення, “переважно закрита програма”створена в Україні, українськими фахівцями по державному спецзамовленню, згідно внутрішніх стандартів, для розвязання спеціалізовиних, критичних в плані національної безпеки завдань. На дане ПЗ зберігається право Спеціалізованої державної інтелектуальної власності.
Умови і порядок використання ПЗ даного типу визначається державою.  

- 1.29. “Програмний продукт” – програмне забезпечення, що доступне у стані, готовому до застосування.
+ 1.29. “Програмний продукт” – програмне забезпечення, що доступне у стані, готовому до застосування чи компіляції.

???????В 1.33 бібліотеки входять? Чи дидоти в 1.35 перед музеями?

1.36. “Суб’єкти державного сектору” – органи державної влади, установи, підприємства, організації та заклади, наведені в п.п. 1.31 – 1.33 цього Закону.


-2.1. Суб'єкти державного сектору для мають право використовувати будь-які (закриті, Відкриті, проміжні) типи інтелектуальної власності – у спосіб, що не порушує права громадян на отримання державних послуг та на вільне отримання суспільно-важливої інформації, з одного боку, і не порушує умови ліцензій на відповідні об'єкти інтелектуальної власності, з іншого боку.
+2.1. Суб'єкти державного сектору мають право використовувати Спеціалізовані державні, або Відкриті типи інтелектуальної власності у спосіб, що не порушує права громадян на отримання державних послуг та на вільне отримання суспільно-важливої інформації, з одного боку, і не порушує умови ліцензій на відповідні об'єкти інтелектуальної власності, з іншого боку.

-2.5


-6.3
-6.4
-6.5
-6.6

-6.7. У випадках використання невідповідного ПЗ, що наведені в статтях  6.4, 6.5 та 6.6 цього Закону, суб’єкт державного сектору повинен забезпечити засобами використовуваного ПЗ дотримання вимог до стандартів, протоколів та форматів даних, що перелічені у ст. 1.18, 1.19, 1.20, а також вимог статті 6.9 цього Закону.
+6.7. У випадках використання невідповідного ПЗ, що наведені в статтях  6.8.2 цього Закону, суб’єкт державного сектору повинен забезпечити засобами використовуваного ПЗ дотримання вимог до стандартів, протоколів та форматів даних, що перелічені у ст. 1.18, 1.19, 1.20, а також вимог статті 6.9 цього Закону.

-6.8.2. Якщо немає програм зазначеної категорії, перевага повинна бути віддана тим програмам, для яких існує перспективний проект створення аналогу у галузі Відкритого програмного забезпечення. В цьому випадку дозвіл на встановлення застосованого пропрієтарного програмного забезпечення видається автоматично, проте є  тимчасовим, і автоматично втратить силу, коли буде розроблено та стане доступним відповідне за функціональністю Вільне (Відкрите) програмне забезпечення.
+6.8.2 Якщо немає програм зазначеної категорії, перевага повинна бути віддана тим програмам, для яких існує перспективний проект створення аналогу у галузі Відкритого програмного забезпечення. В цьому випадку дозвіл на встановлення застосованого пропрієтарного програмного забезпечення видається автоматично, проте є  тимчасовим, і автоматично втратить силу, коли буде розроблено та стане доступним відповідне за функціональністю Вільне (Відкрите) програмне забезпечення, держава проводить замовлення для прискорення створення Вільного ПЗ, або Спеціалізованого.

-6.8.3


-8.1. Установи освіти державного сектору зобов'язані використовувати в навчальному процесі відкриті стандарти, та ПЗ, яке у жодний спосіб не потребує додаткової оплати з боку учня.
+8.1. Установи освіти державного сектору зобов'язані використовувати в навчальному процесі відкриті стандарти, та вільне ПЗ, визначені в статтях 1.17   -– 1.23 цього Закону, яке у жодний спосіб не потребує додаткової оплати з боку учня.


-9.1. Інформація про   встановлення закритого комерційного програмного забезпечення, що використовується для потреб основної діяльності (і особливо для надання публічних сервісів) суб’єктів державного сектору – повинна зберігатися і публікуватися на сторінках загальнодоступного державного Інтернет-порталу разом із відповідним обґрунтуванням.
+9.1. Інформація про тимчасове використання закритого комерційного програмного забезпечення, що використовується для потреб основної діяльності (і особливо для надання публічних сервісів) суб’єктів державного сектору – повинна зберігатися і публікуватися на сторінках загальнодоступного державного Інтернет-порталу разом із відповідним обґрунтуванням.


+10.1. У випадку, коли суб’єкт державного сектору  використовує інше, ніж Вільне (Відкрите) програмне забезпечення для цілей збереження або обробки даних,...
-10.1. У випадку, коли суб’єкт державного сектору тимчасово використовує інше, ніж Вільне (Відкрите) програмне забезпечення для цілей збереження або обробки даних,...


-12.4. З метою збільшення робочих місць у високотехнологічних галузях України, за інших рівних умов (тобто за рівної якості та вартості ПЗ, підтримки користувачів та інших відповідних послуг), пріоритетне право на отримання державних замовлень на розробку, адаптацію, трансляцію комп'ютерних програм мають національні виробники програмного забезпечення.
+12.4. З метою збільшення робочих місць у високотехнологічних галузях України, за інших рівних умов (тобто за рівної якості та вартості ПЗ, підтримки користувачів та інших відповідних послуг), виключне право на отримання державних замовлень на розробку, адаптацію, трансляцію комп'ютерних програм мають національні виробники програмного забезпечення.

-12.5. З метою збільшення робочих місць у високотехнологічних галузях України, за інших рівних умов (тобто за рівної якості та вартості носіїв та послуг), пріоритетне право на отримання державних замовлень на тиражування й розповсюдження комп'ютерних програм (носіїв з комп'ютерними програмами), а також носіїв з іншими цифровими даними – мають національні виробники відповідних носіїв та національні паблішери.
+12.5. З метою збільшення робочих місць у високотехнологічних галузях України, за інших рівних умов (тобто за рівної якості та вартості носіїв та послуг), виключне право на отримання державних замовлень на тиражування й розповсюдження комп'ютерних програм (носіїв з комп'ютерними програмами), а також носіїв з іншими цифровими даними – мають національні виробники відповідних носіїв та національні паблішери.
бушократія - цинічний помаранчевий геноцид, витравлювання Української Нації, плюс мікрософтизація всієї країни.