Чи існують чіткі правила спілкування з користувачами? Щось типу мереже(о)вого етикету.
Зрозуміліше буде, якщо я поясню на прикладах:
---
1. користувач звернувся із скаргою на іншого користувача, бо той обізвав його негром (або іншими крєпінькими не тихими словами) - як діяти адміністрації в такому випадку?
2. користувач звернувся до адміністрації з проблемою. проблему вирішено. Але адміністратор (модератор) у повідомленні користувачу про успішне вирішення проблеми, пише відсебятину, про те що він вчора купував раків по 2 грн, а сьогодні вони вже по 3 грн, про те що влада нікуди не годиться та інший "брєдт".
Такого не момна допускати - але є іще багато різних-всяких речей, яких потрібно уникати.
2. якщо користувач уже ддістав своїм пратеіновим ддосом адміністрацію - що з ним робити? !!!Користувач може бути трішки/зовсім не адекватним АБО спеціально ддіставати адміністрацію. Як в таких випадках вчиняти? Як поставити
"діагноз" такому користувачу?
2.1 бо якщо написати якусь грубість АБО нічого не написати, то напів адекватний користувач може повести себе дуже не адекватно.
3. і все таке інше...
---