Автор Гілка: доступ до звукової карти  (Прочитано 27549 раз)

Відсутній foojin

  • Новачок
  • *
  • дописів: 5
  • Карма: +0/-0
Потрібно заборонити веб-браузерам доступ до звукової карти, тобто спосіб яким можна було б цей доступ дозволяти/забирати.
Я хочу зробити це через те, що велика кількість флеш - застосувань не мають можливості регуляції звуку, і це дуже дратує.
Однак якщо заборонити доступ користувачеві до звукової карти, то я не зможу слухати  музику, тому такий варіант не підходить, потрібна заборона доступу до звукової карти власне на рівні програми.
Можливо, хтось знає способи як це зробити, або хоча б куди копати щоб знайти рішення.
Буду дуже вдячний за будь - які думки з цього приводу

slackware 13 x86

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #1 : 2010-02-02 11:43:27 »
1) У FF вирубати звук AdBlock-ом за масками

*.mp2*
*.mp3*
*.mid*
*.wma*

У Opera заборонити відтворення звуку у налаштуваннях.

2) Поставити PulseAudio (дике збочення) і зменшити гучність для відповідних програм.

3) Поставити PolicyKit і у налаштуваннях KDE заборонити безпосередній доступ програмам до звукового пристрою.

4) (Дике збочення, сам не пробував) Відкрити libflashplayer.so у Okteta, знайти рядок /dev/dsp і замінити його на /xxx/xxx.
« Змінено: 2010-02-02 11:47:37 від yurchor »
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній foojin

  • Новачок
  • *
  • дописів: 5
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #2 : 2010-02-02 15:12:33 »
1) У FF вирубати звук AdBlock-ом за масками

*.mp2*
*.mp3*
*.mid*
*.wma*

У Opera заборонити відтворення звуку у налаштуваннях.

2) Поставити PulseAudio (дике збочення) і зменшити гучність для відповідних програм.

3) Поставити PolicyKit і у налаштуваннях KDE заборонити безпосередній доступ програмам до звукового пристрою.

4) (Дике збочення, сам не пробував) Відкрити libflashplayer.so у Okteta, знайти рядок /dev/dsp і замінити його на /xxx/xxx.
1) не підходить, у мене хром
2) варіант, але на жаль його не так просто запустити у кде треба патчити самі кеди ,перезбирати і ще багато чого, згоден про дике збочення
3) поставив, але так і не зрозумів як ним користуватися, мануали нічого про заборону доступу не кажуть
4) там немає /dev/dsp, єдина стрічка де зустрічається /dev ве /dev/random

дякую за спробу допомогти, тепер є над чим попрацювати

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #3 : 2010-02-06 20:19:41 »
Я тут трохи поколупався зі strings. Можливо,
Цитата
export FLASH_ALSA_DEVICE=/dev/null
у .bashrc зробить потрібну роботу?
« Змінено: 2010-02-06 20:20:30 від yurchor »
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній fooser

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #4 : 2010-08-17 18:32:42 »

2) Поставити PulseAudio (дике збочення)


Чому збочення? Повторюєте казочки з linux.org.ru? Наприклад для 24бітної звукової карти це єдиний спосіб запустити карту на всі 24 біти розрядності.

« Змінено: 2010-08-17 18:40:21 від fooser »
0_o

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #5 : 2010-08-17 18:35:19 »

2) Поставити PulseAudio (дике збочення)


Чому збочення? Повторюєте казочки з linux.org.ru? Наприклад для 24бітної звукової карти це єдиний спосіб запустити карту на всі 24 біти розрядності.

Це точно не єдиний спосіб, оскільки PA не працює напряму з обладнанням. Ніяких казочок.
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній fooser

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #6 : 2010-08-17 18:50:04 »
Це точно не єдиний спосіб, оскільки PA не працює напряму з обладнанням. Ніяких казочок.

Ну я якраз є власником такої звукової карти, тому можу вам запропонувати для початку налаштувати наприклад тотем так, щоб він 16-бітні/44100 гц файли ресемплив на 24 біт/96000 гц .
0_o

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #7 : 2010-08-17 19:29:13 »
Це точно не єдиний спосіб, оскільки PA не працює напряму з обладнанням. Ніяких казочок.

Ну я якраз є власником такої звукової карти, тому можу вам запропонувати для початку налаштувати наприклад тотем так, щоб він 16-бітні/44100 гц файли ресемплив на 24 біт/96000 гц .
А що, від цього звук покращає?  ;D

Якщо покращає, я скористаюся для виконання відповідної дії спеціалізованим програмним забезпеченням (ffmpeg, Audacity або основою вашого Totem — бібліотеками GStreamer). А взагалі, Totem, як і весь GNOME, не призначено для налаштування. Там просто нічого налаштовувати — це оболонка над GStreamer. Погано працює GStreamer — погано працюватиме Totem.
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній fooser

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #8 : 2010-08-17 20:09:06 »
А що, від цього звук покращає?  ;D.

Якщо відтворювати звук на звуковій карті що таке підтримує, то покращає. І справа не в інформативності файла, а в хардверних обмеженнях - наприклад при роботі на частоті дискретизації 44100 гц, верхній діапазон сигналу відстоїть від максимальної передаваної частоти усього на 2250 Гц, і в цьому діапазоні повинен уміститися весь спад фільтра нижніх частот, а така велика крутизна фільтра дає неминучі нерівності характеристики в районі високих частот сигналу. При використанні 96 кгц як частоти дискретизації для спаду характеристики фільтра є цілих 28 кгц, тож характеристика потрібна більш полога, що дає можливість зменшити порядок фільтра НЧ. Виграш при цьому - рівніша характеристика ЦАП у районі 15...20 кгц.


А взагалі, Totem, як і весь GNOME, не призначено для налаштування.

колись подивіться на таку програму як gconf-editor і порівняйте кількість налаштувань там з кількістю налаштувань КДЕ
« Змінено: 2010-08-17 20:10:10 від fooser »
0_o

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #9 : 2010-08-17 20:33:52 »
А що, від цього звук покращає?  ;D.

Якщо відтворювати звук на звуковій карті що таке підтримує, то покращає. І справа не в інформативності файла, а в хардверних обмеженнях - наприклад при роботі на частоті дискретизації 44100 гц, верхній діапазон сигналу відстоїть від максимальної передаваної частоти усього на 2250 Гц, і в цьому діапазоні повинен уміститися весь спад фільтра нижніх частот, а така велика крутизна фільтра дає неминучі нерівності характеристики в районі високих частот сигналу. При використанні 96 кгц як частоти дискретизації для спаду характеристики фільтра є цілих 28 кгц, тож характеристика потрібна більш полога, що дає можливість зменшити порядок фільтра НЧ. Виграш при цьому - рівніша характеристика ЦАП у районі 15...20 кгц.
Вибачте, це, звичайно, дуже переконливо, але мене зупиняє лише одна річ: якщо даних не було, звідки вони (і краще, ніж були) з’явилися? Це нагадує моїх студентів: кожного разу питаю «Чи існує алгоритм архівування, який зменшує об’єм будь-яких даних?» і майже кожного разу відповідають, що існує.  ;)

До речі, сам Леннарт пише, що PA виконує низькоякісну (sic!) передискретизацію. Цитата потрібна?

Цитата
А взагалі, Totem, як і весь GNOME, не призначено для налаштування.

колись подивіться на таку програму як gconf-editor і порівняйте кількість налаштувань там з кількістю налаштувань КДЕ
Як бачив все з середини (з перекладів, я перекладав і деяки GNOME-програми). Кількість налаштувань gconf на порядок менше. Запустіть колись Системні параметри KDE і здивуйтеся.  Навіть простий редактор ресурсів X-сервера FontForge надає змогу налаштувати все краще, ніж gconf-editor. Це просто суперечить принципам, на яких побудовано GNOME: якщо щось треба налаштовувати, значить щось неправильно від початку. ;)
« Змінено: 2010-08-17 20:35:55 від yurchor »
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній fooser

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #10 : 2010-08-18 08:31:35 »
Вибачте, це, звичайно, дуже переконливо, але мене зупиняє лише одна річ: якщо даних не було, звідки вони (і краще, ніж були) з’явилися?

Вибачте, але де я казав про те що з'являться дані? Я казав лишень про те що ЦАП буде використовуватись в більш оптимальному режимі, ось і все.

До речі, сам Леннарт пише, що PA виконує низькоякісну (sic!) передискретизацію. Цитата потрібна?


Цитата
fooser@cjayho:~ $ cat /usr/share/doc/pulseaudio/README.Debian
pulseaudio for Debian
---------------------

The pulseaudio executable is installed suid root. This is the recommended
configuration as it allows pulseaudio to run with realtime priority. After
grabbing the realtime capability, pulseaudio drops all other root
priviledges. Only users in the pulse-rt group are granted realtime
priviledges in this way. It is highly recommended that all users that will
be running pulseaudio should be add to the pulse-rt group to prevent
skipping and dropouts in audio output. You should also enable the
high-priority option in /etc/pulse/daemon.conf to ensure that pulseaudio is
started with realtime priority.

PLEASE NOTE: PulseAudio's default configuration uses high quality sample
rate conversion that may be overly CPU intensive.
If PulseAudio's CPU usage
is unacceptable on your hardware, please change the resample-method option
in /etc/pulse/daemon.conf to either src-linear or trivial. See daemon.conf
for more details.

 -- CJ van den Berg <cj@vdbonline.com>, Mon, 28 Aug 2006 00:31:10 +0200
fooser@cjayho:~ $

Переклад потрібен?

Запустіть колись Системні параметри KDE і здивуйтеся.  

Ви маєте на увазі kcontrol ?
0_o

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #11 : 2010-08-18 09:02:09 »
yurchor мав на увазі ksystemsettings. Так воно стало величатися в KDE4.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #12 : 2010-08-18 09:21:16 »
Вибачте, це, звичайно, дуже переконливо, але мене зупиняє лише одна річ: якщо даних не було, звідки вони (і краще, ніж були) з’явилися?

Вибачте, але де я казав про те що з'являться дані? Я казав лишень про те що ЦАП буде використовуватись в більш оптимальному режимі, ось і все.

Ага. Ну, я так і зрозумів: навантаження на звукову картку зменшиться, навантажено буде процесор. Дуже корисна тенденція.  ;)

Цитата
До речі, сам Леннарт пише, що PA виконує низькоякісну (sic!) передискретизацію. Цитата потрібна?


Цитата
fooser@cjayho:~ $ cat /usr/share/doc/pulseaudio/README.Debian
pulseaudio for Debian
---------------------

The pulseaudio executable is installed suid root. This is the recommended
configuration as it allows pulseaudio to run with realtime priority. After
grabbing the realtime capability, pulseaudio drops all other root
priviledges. Only users in the pulse-rt group are granted realtime
priviledges in this way. It is highly recommended that all users that will
be running pulseaudio should be add to the pulse-rt group to prevent
skipping and dropouts in audio output. You should also enable the
high-priority option in /etc/pulse/daemon.conf to ensure that pulseaudio is
started with realtime priority.

PLEASE NOTE: PulseAudio's default configuration uses high quality sample
rate conversion that may be overly CPU intensive.
If PulseAudio's CPU usage
is unacceptable on your hardware, please change the resample-method option
in /etc/pulse/daemon.conf to either src-linear or trivial. See daemon.conf
for more details.

 -- CJ van den Berg <cj@vdbonline.com>, Mon, 28 Aug 2006 00:31:10 +0200
fooser@cjayho:~ $

Переклад потрібен?
Ні, не потрібен. Я страх як поважаю Debian, але ця думка немає нічого спільного з реальністю. Ось стаття основного розробника (Леннарта Петтерінґа).: http://0pointer.de/blog/projects/when-pa-and-when-not.html

Цитата
One thing became very clear to me during my trip to the Linux Audio Conference 2010 in Utrecht: even many pro audio folks are not sure what Jack does that PulseAudio doesn't do and what PulseAudio does that Jack doesn't do; why they are not competing, why you cannot replace one by the other, and why merging them (at least in the short term) might not make immediate sense. In other words, why millions of phones on this world run PulseAudio and not Jack, and why a music studio running PulseAudio is crack.

Кому ми маємо довіряти? Розробнику, чи людині яка запускає скрипти?

Коротко підіб’ю підсумок: якщо у вас дешева картка, на ній добре працює ALSA, якщо дорога — PA працюватиме на ній неякісно (принаймні існують сервери з якіснішою передискретизацією), тобто перетворить вашу дорогу картку на дешевий роздрібний товар. Втім, вирішувати вам. Якщо подобається, користуйтеся, але не кажіть, що краще нічого немає.
« Змінено: 2010-08-18 09:26:08 від yurchor »
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law

Відсутній fooser

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #13 : 2010-08-18 11:14:47 »
ця думка немає нічого спільного з реальністю. Ось стаття основного розробника (Леннарта Петтерінґа).: http://0pointer.de/blog/projects/when-pa-and-when-not.html

Цитата
One thing became very clear to me during my trip to the Linux Audio Conference 2010 in Utrecht: even many pro audio folks are not sure what Jack does that PulseAudio doesn't do and what PulseAudio does that Jack doesn't do; why they are not competing, why you cannot replace one by the other, and why merging them (at least in the short term) might not make immediate sense. In other words, why millions of phones on this world run PulseAudio and not Jack, and why a music studio running PulseAudio is crack.

Вибачте мене, але ця "реальність" існує тільки у вашій уяві.

Цитата
Під час подорожі до Конференції Лінукс Аудіо 2010 в Утрехті мені стало зрозумілим одне: навіть багато професіоналів-звуковиків не впевнені в чому ж перевага JACK а в чому перевага PulseAudio, чому вони не є конкурентами, чому одне не можна замінити іншим та чому проекти не планують об'єднуватись (принаймні у короткотерміновій перспективі). Одним словом чому на мільйонах телефонів працює PulseAudio, та чому музична студія з ним є нонсенсом

І де тут сказано про низькоякісну передискретизацію?
0_o

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3628
  • Карма: +2/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: доступ до звукової карти
« Відповідей #14 : 2010-08-18 11:22:10 »
ця думка немає нічого спільного з реальністю. Ось стаття основного розробника (Леннарта Петтерінґа).: http://0pointer.de/blog/projects/when-pa-and-when-not.html

Цитата
One thing became very clear to me during my trip to the Linux Audio Conference 2010 in Utrecht: even many pro audio folks are not sure what Jack does that PulseAudio doesn't do and what PulseAudio does that Jack doesn't do; why they are not competing, why you cannot replace one by the other, and why merging them (at least in the short term) might not make immediate sense. In other words, why millions of phones on this world run PulseAudio and not Jack, and why a music studio running PulseAudio is crack.

Вибачте мене, але ця "реальність" існує тільки у вашій уяві.

Цитата
Під час подорожі до Конференції Лінукс Аудіо 2010 в Утрехті мені стало зрозумілим одне: навіть багато професіоналів-звуковиків не впевнені в чому ж перевага JACK а в чому перевага PulseAudio, чому вони не є конкурентами, чому одне не можна замінити іншим та чому проекти не планують об'єднуватись (принаймні у короткотерміновій перспективі). Одним словом чому на мільйонах телефонів працює PulseAudio, та чому музична студія з ним є нонсенсом

І де тут сказано про низькоякісну передискретизацію?
Я не буду далі сперечатися. Навіщо я витрачатиму час? Так, передискретизація дуже високоякісна, тому в музичних студіях недоречна...  ;D
Denounce the demagogues
King diamonds to discard
Deploy the dialogue
Your word against the law