Linux.org.ua

Всячина => Загальне => Гілку створено: Soft(Guest) від 2005-12-17 21:34:32

Тема: Модель розробки “тяп-ляп”.
Автор: Soft(Guest) від 2005-12-17 21:34:32
Як ви ставитесь до людей, котрі програми розробляють швидко але з глюками та гальмами?

Інколи замовнику потрібно дуже швидко щось робоче, то приходиться робити якесь „щось” що якось працює та не дуже падає, а потім цей проект доводиться до розуму вже в процесі технічної підтримки.

Так от як ви ставитися до такої моделі розробки програм?
Тема: Re: Модель розробки “тяп-ляп”.
Автор: tech від 2005-12-17 21:39:27
За цим, напевне, цікаво слідкувати, коли тяп-ляп починанє обростати "фічами"  :D
Тема: Re: Модель розробки "тяп-ляп".
Автор: Yaroslav Fedevych від 2005-12-17 22:18:50
Тобі цікаво, а я втомився вже за цим слідкувати.
Тема: Re: Модель розробки "тяп-ляп".
Автор: Soft(Guest) від 2005-12-17 23:00:03
Тобі цікаво, а я втомився вже за цим слідкувати.

А я ось вчора закрив ще декілька глюків в моєму клієнті факс-сервера  :) до речи лінуксового.
Тема: Re: Модель розробки “тяп-ляп”.
Автор: Soft(Guest) від 2005-12-17 23:01:51
тобто сервер лінуксовий, а клиент віндовий.
Тема: Re: Модель розробки “тяп-ляп”.
Автор: Ketrin від 2005-12-19 10:00:46
Це погана модель, але саме така - українська.

Цікаво, а розробник тоді доплачує за доробки, чи забирає те, що й дав (якщо дав)  ;D?
Тема: Re: Модель розробки "тяп-ляп".
Автор: Yaroslav Fedevych від 2005-12-19 10:13:23
За виправлення помилок, як правило, не доплачує.

За нові фічі -- доплачує.
Тема: Re: Модель розробки "тяп-ляп".
Автор: Yaroslav Fedevych від 2005-12-19 10:14:31
Е... Тобто не розробник доплачує, а замовник :)
Тема: Re: Модель розробки “тяп-ляп”.
Автор: Євген Ященко від 2005-12-19 11:47:28
Панове, це схоже стало загальностприйнятною тактикою розробників ігор. Посудіть самі: розробник випускає недороблену, із жахливими багами гру, а потім веселі фанати качають тоннами заплатки до неї. І інтерес підігрівається, ще б пак, лотерея, який баг вони залатають першим, і розробникам прибуток йде (хоча б за показ реклами на сайті). Це обумовлено жорсткими рамками видавців, а вони керуються бізнесом, а не мистецтвом. Схоже ця тенденція перейшла у світ пропрієтарного по, і поки що, тук тук тук, не добралася до опенсорс.