Автор Гілка: немає дірект рендерінга на mdv 2008 + глюки :'(  (Прочитано 24575 раз)

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
цікаво... так що мені зробити? я не зрозумію де помилка...  to yurchor: а в тебе відразу компіз завівся? а дірект ренд. є? Які дрова ставив?

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3636
  • Карма: +3/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Ті, що є останніми рекомендованими для пакування і присутні у репозитарії Mandriva 2008.0 — 8.40.4. Ну, власне, спочатку сталося те, про що Ви писали: X перестали вантажитись  :(
Але після виконання команди init 3 у консолі і коротенького вивчення параметрів команди aticonfig за допомогою aticonfig --help, я віддав відповідну команду (оскільки у Вас, очевидно, інший монітор та карта, її не наводжу). І compiz запрацював одразу по перезавантаженню.
P.S. dri працювало без нарікань і з вільними і з пропрієтарними драйверами...
« Змінено: 2007-12-12 20:45:09 від yurchor »
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
Скажіть тоді хочаб в чому була проблема? Чому не запускався Х (щоб я теж міг знайти ту чарівну команду:)? А у вас запустився компіз ф"южн, чи 0,6,**?

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
Ура! зміг вже хочаб відновити попередню систему ;D) Коли вирішу проблему до кінця, повністю викладу хід рішення. Добре працює компіз, без гальмувань йде перша халва на вайні та openGL. Але проблема з діректом так і лишилась :(! Справа в тому що якщо композит вимкнено, то ситуація така:

[dmytro@comp ~]$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_SGI_video_sync, GLX_ARB_multisample,
    GLX_ATI_pixel_format_float, GLX_ATI_render_texture
GLX version: 1.2
GLX extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_multisample
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: Radeon X1300 / X1550 Series
OpenGL version string: 2.0.6747 (8.40.4)
OpenGL extensions:
    GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,
    GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,
    GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader,
    GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
    GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
    GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
    GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_blend,
    GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_pixel_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
    GL_ARB_draw_buffers, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_element_array,
    GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader, GL_ATI_map_object_buffer,
    GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_shader_texture_lod,
    GL_ATI_texture_compression_3dc, GL_ATI_texture_env_combine3,
    GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once,
    GL_ATI_vertex_array_object, GL_ATI_vertex_attrib_array_object,
    GL_ATI_vertex_streams, GL_ATIX_texture_env_combine3,
    GL_ATIX_texture_env_route, GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size,
    GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object,
    GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters,
    GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
    GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
    GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
    GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
    GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
    GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array,
    GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_blend_square,
    GL_NV_occlusion_query, GL_NV_texgen_reflection, GL_SGI_color_matrix,
    GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
    GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_multi_draw_arrays

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None

На перший погляд все супер, але glxgears видає 3000 кзс, якщо ж увімкнути композит (доречі активна лише опція xgl, якщо прописати в конфігі "AIGLX" "on" та увімкнути її то екран просто білий + гальмує страшно, чому?) то вищеприведена команда дає понад 8000 кзс, а ось glxinfo при цьому такий:
[dmytro@comp ~]$ glxinfo
name of display: :93.0
Xlib:  extension "XFree86-DRI" missing on display ":93.0".
display: :93  screen: 0
direct rendering: No (If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose)
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_SGI_video_sync, GLX_ARB_multisample,
    GLX_ATI_pixel_format_float, GLX_ATI_render_texture
GLX version: 1.2
GLX extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_multisample
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: Radeon X1300 / X1550 Series
OpenGL version string: 1.2 (2.0.6747 (8.40.4))
OpenGL extensions:
    GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_transpose_matrix, GL_EXT_abgr,
    GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x2c 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x2d 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x2e 32 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 Ncon
0x2f 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
Чому зникає дірект, та змінюється номер дисплею?  як це виправити?
Це якось може допомогти "If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose"?

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
Подивіться пліз вищенаписане, проблема так і не вирішилась, там в мене є ще пару питань... (даремно я перше слово написав "ура" :)) Допоможіть пліз, хто знає проблему, буду дуже вдячний

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Цитата
якщо ж увімкнути композит
Вимкніть композит. Не знаю, як у вас, але в мене спроба його увімкнення призводила до нечуваних глюків.
А компіз - штука дещо капризна. В мене краще працював Берил. Щоправда, не під Мандрівою.
І ще - а Халву 2 не пробували стартувати? Я грав, деякі візуальні глюки були із-за дрів, але грати можна було.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3636
  • Карма: +3/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Знайшов для Вас відповідне посилання. Якщо вже це не спрацює, зв’яжіться зі мною особисто і я спробую допомогти Вам у Ваших труднощах з фірмовими драйверами.
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
2 Piktor:
Цитата
Вимкніть композит.
ящо я це роблю, то в мене 3000 кзс замість 8000 + непрацює навіть перша халва (під wine), а друга ніяк не працюе (ні з композитом, ні без нього), просто вилітає, та ще ё приходиться ікси перезапускати...
2 yurchor: спробую цей спосіб, ще його не зустрічав, дякую

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
 >:( не працює buildpkg, видає таке повідомлення:
[root@comp drv]# sh ./ati-driver-installer-8.40.4-x86.x86_64.run --buildpkg Mandriva/2008
Created directory fglrx-install.se7020
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing ATI Proprietary Linux Driver-8.40.4.....................................
==================================================
 ATI Technologies Linux Driver Installer/Packager
==================================================
Generating package: Mandriva/2008
Package build failed!
Package build utility output:
error: file /root/tmp/ati.Eh7102/SOURCES/ati-driver-installer-8.40.4-x86.x86_64.run missing: No such file or directory
Removing temporary directory: fglrx-install.se7020

Звідки їх можна скачати вже зкомпільовані?

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3636
  • Карма: +3/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Звідси. Зверніть також увагу на залежні пакети і завантажте їх також. Або, якщо Ваша архітектура не i586, пошукайте для Вашої архітектури на цьому ж сервері.
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Цитата
Ящо я це роблю, то в мене 3000 кзс замість 8000 + непрацює навіть перша халва (під wine), а друга ніяк не працюе (ні з композитом, ні без нього), просто вилітає, та ще ё приходиться ікси перезапускати...
Значить ваші кзс і мої не одне й те-ж, хоча міряємо ми їх одним і тим-же glxgears. Просто в мене на 2000 кзс преспокійно ХЛ 2 працює не на мінімальних налаштуваннях якості графіки.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній dimitrodon

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 53
  • Карма: +0/-0
  • кроистуюсь Arch Linux
Але у наведеному вами рецепті йдеться про декілька пакетів, чи вони вже в цьому разом?

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3636
  • Карма: +3/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Так, декілька. Потрібні:
1) dkms-fglrx
2) fglrx-control-center
3) fglrx-kernel-2.6.22.9-desktop-1mdv
4) fglrx-kernel-desktop-latest
5) x11-driver-video-fglrx
Ще Ви можете зробити так:
1) Перейдіть сюди;
2) Оберіть свою архітектуру.
3) Виконуючи інструкції, підключіть репозитарії non-free (лише їх, якщо Вам не потрібен зайвий трафік)
4) У менеджері програм (Головне меню->Install & Remove Software) у віконці пошуку введіть fglrx та позначте вищеописані пакети. Mandriva закачає і встановити все сама. (Не забудьте перед цим зробити резервну копію xorg.conf!)
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній Misha

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 191
  • Карма: +0/-0
  • Насправді все не так, як у реальності
До речі, на 2008-й мандріві я сам стикався зі схожою проблемою. Начебто все ставиться, але не працює. В тому й справа що "начебто"! Насправді у мене не компілювався модуль ядра, а інсталятор про це нічого не казав. Проблема була в тому, що версія ядра не співпадала з версією вихідних текстів ядра що поставилися з пакету (там було дописано custom).
Тобто треба відредагувати той файл (зараз сходу не скажу де він, як треба то пошукаю) і все запрацює  :)

Відсутній yurchor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3636
  • Карма: +3/-0
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
До речі, на 2008-й мандріві я сам стикався зі схожою проблемою. Начебто все ставиться, але не працює. В тому й справа що "начебто"! Насправді у мене не компілювався модуль ядра, а інсталятор про це нічого не казав. Проблема була в тому, що версія ядра не співпадала з версією вихідних текстів ядра що поставилися з пакету (там було дописано custom).
Тобто треба відредагувати той файл (зараз сходу не скажу де він, як треба то пошукаю) і все запрацює  :)
Нічого не треба редагувати. Треба не сирці ядра ставити, а devel-пакет, що відповідає Вашому ядру. Ну, а якщо вже поставили, до достатньо поміняти на суфікс версії Вашого ядра параметр EXTRAVERSION у Makefile.
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you