Цитата: urkokul від 2015-01-16 03:44:10Версія 2.73 з офіційного сайту Blender зараз переді мною, розміри кожної з проекцій якраз незалежно не змінюються у режимі «Quad View», змінюється тільки розмір у цілому робочої області 3D-Вигляду.Тому, частково можу погодитися на такі варіанти:Перемкнути вікно 4 проекційПеремкнути вигляд 4 проекцій,тобто один вигляд, одне вікно, що складається з чотирьох проекцій, сторін, боків і так далі. В офіційній версії 2.73 під Windows проекції масштабуються незалежно. Може є десь така опція?Пропоную варіант: Перемкнути вигляд з 4 проекцій?
Версія 2.73 з офіційного сайту Blender зараз переді мною, розміри кожної з проекцій якраз незалежно не змінюються у режимі «Quad View», змінюється тільки розмір у цілому робочої області 3D-Вигляду.Тому, частково можу погодитися на такі варіанти:Перемкнути вікно 4 проекційПеремкнути вигляд 4 проекцій,тобто один вигляд, одне вікно, що складається з чотирьох проекцій, сторін, боків і так далі.
Цитата: urkokul від 2015-01-16 03:58:24Щодо «Shrink» на панелі «Dynamic Paint Effects»:Наразі (версія 2.73) перекладено як «Укорочення».Ефект тут — усихання, всихання фарби, рідини з країв до центру потоку (а не укорочення).Тому, пропоную «Shrink» (rna data path атрибуту — modifiers["Dynamic Paint"].canvas_settings.canvas_surfaces["Surface"].use_shrink) — «Усихання».Краще гуглиться варіант "Всихання". "Use Shrink" (bpy.types.DynamicPaintSurface.use_shrink) виправляю на "Зі всиханням". Далі:- "Process shrink effect (shrink paint areas)" - "Обробка ефекту всихання (зменшення пофарбованої області)"- "Shrink Speed" - "Швидкість всихання"- "How fast shrink effect moves on the canvas surface" - "Швидкість ефекту всихання на поверхні полотна"А з самим Shrink є технічна проблема. Це слово використовується в декількох місцях:- bpy.types.DynamicPaintSurface.effect_ui:'SHRINK'- bpy.types.NodeFrame.shrink - bpy.types.ParticleBrush.length_mode:'SHRINK' - source/blender/editors/space_node/drawnode.cТреба розібратись, як це вирішується.
Щодо «Shrink» на панелі «Dynamic Paint Effects»:Наразі (версія 2.73) перекладено як «Укорочення».Ефект тут — усихання, всихання фарби, рідини з країв до центру потоку (а не укорочення).Тому, пропоную «Shrink» (rna data path атрибуту — modifiers["Dynamic Paint"].canvas_settings.canvas_surfaces["Surface"].use_shrink) — «Усихання».
Цитата: urkokul від 2015-01-16 03:14:39Щодо «Spread» на панелі «Dynamic Paint Effects»:Наразі «Spread» перекладено як «Розповсюдження», хоча тут саме ефект розтікання фарби.Нижче, на цій же панелі, вже самий той відповідник «Use Spread» — «З розтіканням».Пропоную «Spread» — «Розтікання», оскільки, саме цей ефект мають на увазі розробники.Виправив. Заодно виправив "Color Spread" - "Розтікання кольору". Правильно?
Щодо «Spread» на панелі «Dynamic Paint Effects»:Наразі «Spread» перекладено як «Розповсюдження», хоча тут саме ефект розтікання фарби.Нижче, на цій же панелі, вже самий той відповідник «Use Spread» — «З розтіканням».Пропоную «Spread» — «Розтікання», оскільки, саме цей ефект мають на увазі розробники.
Я не працюю активно з Blender'ом, тому не завжди швидко орієнтуюсь, де знаходиться репліка в інтерфейсі. Але на Transifex разом з перекладом видно таке: bpy.types.DynamicPaintSurface.color_spread_speed
Виправив. Для інших контекстів "Малювання" теж підійде?На Transifex з'явились свіжі не перекладені рядки...
Зупиняюсь поки що на «Реконструкція». Цікава ваша думка?!
Цитата: urkokul від 2015-01-18 15:38:12Зупиняюсь поки що на «Реконструкція». Цікава ваша думка?!Можна й виправити, хоча один з перекладів "reconstruction" якраз "відновлення". Може тому я так і переклав. Можете переглянути інші входження і внести зміни, щоб я щось не переплутав?https://www.transifex.com/projects/p/blender/translate/#uk_UA/blender/12288291?q=reconstr