GoDot — це відкритий, під ліцензією MIT, ігровий двигун для двох- та трьох-вимірних ігор. Після півтора року розробки, двигун зазнав значних змін. Багато можливостей було додано, деякі зникли і повернуться у версії 3.1.
Основні нові можливості:
- новий відображувач, заснований на законах фізики;
- новий шейдер — principled BSDF (основна функція розподілу двостороннього розсіювання), що дозволяє отримувати будь який зовнішній вигляд, та завжди мати реалістичний зовнішній вигляд;
- обрахунок часток на графічній карті, що дозволяє підтримувати мільйони часточок;
- підтримка glTF 2.0 — нового формату для сцен на основі JSON націленого на WebGL, створеного Khronos (авторами OpenGL та Vulkan), який значно кращий за obj для передачі об'єктів між двигунами та також підходить для використання у двигуні як основний формат;
- підтримка об'ємного звуку, та звуку в реальному часі;
- 10-бітний колір та HDR;
- багато іншого.
Оголошення про випуск:
https://godotengine.org/article/godot-3-0-releasedВідео:
https://www.youtube.com/watch?v=XptlVErsL-oДемонстрація:
https://www.youtube.com/watch?v=CcMmq6b0MJwОпис шейдера principal BSDF (основна ФРДР):
https://www.youtube.com/watch?v=4H5W6C_Mbck Приклади матеріалів виконаних шейдером: pBSDF:
https://www.youtube.com/watch?v=b6XBi4_N5YM