Автор Гілка: pbrt-4  (Прочитано 722 раз)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3739
  • Карма: +9/-0
  • Програміст
pbrt-4
« : 2021-01-17 20:55:50 »
PBRT — це технологія рендерингу на основі фізики (Physically Based Rendering Technology), книга, яка описує технологію, так код до книги на Сі++. Основне нововведення у 4-тій версії — можливість використання відеокарти для прискорення рендерингу, та можливість використання tev для перегляду зображення під час рендерингу. Книга з описом коду зʼявиться влітку.

Сторінка проєкту: https://github.com/mmp/pbrt-v4
Приклади: https://github.com/mmp/pbrt-v4-scenes
Переглядач зображень: https://github.com/Tom94/tev
3-тя версія PBRT, реалізована на Rust: https://github.com/wahn/rs_pbrt
« Змінено: 2021-01-17 21:02:15 від Володимир Лісівка »
[Fedora Linux]