Автор Гілка: aya-expanse — багатомовне ШІ з відкритими джерелами  (Прочитано 843 раз)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +10/-0
  • Програміст
Aya-expanse — це нова версія багатомовної моделі ШІ (Aya-23), яка підтримує 23 мови, включно з українською. Aya від початку орієнтована на переклади між мовами і чудово розмовляє українською, що дозволяє їй робити хороші переклади між різними мовами з врахуванням особливостей кожної мови та ідіом. На жаль, Aya не підтримує технічні переклади, на відміну від Codestral чи Gemma. Aya-expanse випущено у версіях 8b та 32b. Версія 32b-Q4-K-S займає 18Гб.
До проєкту долучилося 5 українських волонтерів.

Оголошення про випуск: https://cohere.com/blog/aya-expanse-connecting-our-world
Модель на Ollama: https://ollama.com/library/aya-expanse
Набір даних: https://huggingface.co/datasets/CohereForAI/aya_collection
[Fedora Linux]

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +10/-0
  • Програміст
Приклад перекладу за допомогою ollama та aya-expanse:8b-q8_0:

Цитата
>>> Переклади українською: The 4U framework encourages entrepreneurs to deeply understand their customers' challenges and needs by identifying what is Unavoid
... able, Urgent, Unworkable, and Underserved in their lives. Using real-world examples, it illustrates how companies like Uber, Instacart, Slack, and Airbnb
... have successfully applied this approach to address pressing customer issues, such as the need for reliable transportation or quick grocery delivery. This
... methodology is key to uncovering unmet needs and creating innovative solutions that resonate with the target market from the start. Entrepreneurs are urge
... d to become genuinely inquisitive about their customers to discover multiple aspects of the 4Us, ultimately leading to the development of compelling offer
... ings and the growth of their startups.

Фреймворк 4U заохочує підприємців глибоко розуміти проблеми та потреби своїх клієнтів, визначаючи те, що є:

- **Необхідним** (Unavoidable) — аспекти життя, які не можна ігнорувати;
- **Пріоритетним** (Urgent) — нагальні потреби, які вимагають негайного вирішення;
- **Нереалізованими** (Unworkable) — завдання чи проблеми, з якими клієнти стикаються, але не можуть ефективно вирішити;
- **Недостатньо обслуговуваними** (Underserved) — сфери життя, де існує значний попит, але обмежена пропозиція.

За допомогою реальних прикладів, таких як Uber, Instacart, Slack та Airbnb, фреймворк ілюструє, як компанії успішно застосовували цей підхід для
вирішення нагальних проблем клієнтів, наприклад, потреби в надійному транспорті або швидкої доставці продуктів.

Ця методологія є ключем до виявлення незадоволених потреб та створення інноваційних рішень, які з першого моменту відповідають інтересам цільової
аудиторії. Підприємців заохочують до активного вивчення своїх клієнтів, щоб відкрити для себе різні аспекти 4U, що врешті-решт призводить до розробки
привабливих пропозицій та зростання їхніх стартапів.

Як видно, переклад хороший (хоча б я використав «невідкладним» замість «пріоритетним»), але формат відповіді не відповідає оригіналу.
[Fedora Linux]