Кому важливіше давати відповідь - тим хто нічого не знає, тим хто знає хоч щось, чи тим, хто сам кого завгодно навчить?
Відповіді у стилі RTFM, на мій погляд не завжди можна давати навіть не дивлячись на те, яке було запитання. З Х-ів не все можна налаштувати, а після вінди не дуже й вкладається в глову, як це все може працювати з консольки.
Щодо пхп-кодерів, то я справді колись щось писав на пхп. Але не розумію, при чому тут Лінукс...
А цікавих питань я останнім часом узагалі тут не бачив.
Йдеться не про тих, кому щось невідомо на перших порах, а про тих, хто вважає, що форуми -- це безкоштовний техсаппорт, на якому їм просто зобов'язані відповісти, причому слухняно пережовувати по триста разів вже й так пережовані речі.
Доречі, Ви можете відповісти, чому спільнота користувачів ВПЗ, так вороже ставиться до людей, які шукають відповіді? А ось користовачи комерційного ПЗ дають відповіть, не зважаючи на складність питання, чи його повторювальність? Вони теж напевно не працюють в безкоштовній техпідтримці. Чому результати різні?