Автор Гілка: C або С++  (Прочитано 1384 раз)

Відсутній Efes

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
  • Що новенького?
C або С++
« : 2004-01-28 19:48:46 »
 Як виводити дані прямо в відеоапам'ять (з якої адреси починається відеоапам'ять) ? І якщо можна, якийсь коротенький приклад на С чи на С++.

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3884
  • Карма: +13/-0
  • Програміст
Re: C або С++
« Відповідей #1 : 2004-01-29 14:43:10 »
Цитата
Як виводити дані прямо в відеоапам'ять (з якої адреси починається відеоапам'ять)?
Відеопам'ять починається з адреси 0. Вона знаходиться на відеоплаті (за виключенням деяких відеокарт, які вбудовані у материнську плату і не мають власної пам'яті). Прямий доступ до відеопам'яті напевно можливий через графічний драйвер.

Цитата
І якщо можна, якийсь коротенький приклад на С чи на С++.
Під яку операційку та графічну підсистему?

Рекомендую SDL (Simple Directmedia Layer) http://www.libsdl.org (працює на дуже великій кількості платформ) та DirectFB (під нього багато чого портували, включаючи GTK+).
[Fedora Linux]

Відсутній Efes

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 66
  • Карма: +0/-0
  • Що новенького?
Re: C або С++
« Відповідей #2 : 2004-01-29 21:01:50 »
Під яку операційку та графічну підсистему?

 Під *нікс (а саме - ред хет лінух), під консоль.

Відсутній curt

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 76
  • Карма: +0/-0
  • Пінгвіни кажете?
Re: C або С++
« Відповідей #3 : 2004-01-30 10:16:49 »
Тоді вам треба почитати про svgalib :)
LCA - Lab of Computing Art - Лабораторія Мистецтва Обчислень

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3884
  • Карма: +13/-0
  • Програміст
Re: C або С++
« Відповідей #4 : 2004-01-30 16:50:18 »
svgalib та SDL не підтримують апаратної акселерації, коли працюють з буфером кадрів. DirectFB підтримує акселерацію (але всього для декількох відеокарт нажаль).

Під DirectFB навіть X-и запускати можна. :)
[Fedora Linux]