Автор Гілка: Як створити сервер роздачі інтернету?  (Прочитано 6256 раз)

Відсутній vpc

• Новачок
  • *
  • дописів: 2
Всім доброго здоров'я!
Я новачок, але хочу задати важке запитання. Потрібно створити сервер роздачі інтернету (не знаю навіть яку вибрати операційну систему). Умови такі: є один канал це може бути ADSL чи радіо і телефонна лінія. Необхідно зробити так, щоб до інтернету мали доступ інші користувачі, які зв'язуватимуться з сервером по-додзвону по телефонній лінії. Тобто я маю швидкий інтернет і хочу стати провайдером.
Чи можливо це? Яке обладнання для цього потрібно? І в якій операційній системі це найпростіше зробити?

Завчасно дякую!
« Змінено: 2008-09-29 15:33:28 від vpc »

Відсутній raven

• Новачок
  • *
  • дописів: 0
  • linux kettle
Re: Як створити сервер інтернету?
« Відповідей #1 : 2008-09-29 14:40:04 »
/me захлинається

vpc... я благаю вас... скажіть, що ви просто троль... я ж зараз вмру... транквілізатор мені... і пляшку Гіннеса.

Відсутній vpc

• Новачок
  • *
Не зрозумів . . .
« Відповідей #2 : 2008-09-29 14:57:41 »
Тобто це неможливо . . . ? ? ?

Михайло Даниленко

• Гість
Re: Як створити сервер інтернету?
« Відповідей #3 : 2008-09-29 15:26:29 »
Чого, можливо мабуть. Тільки мені здається сервер інтернету - це скоріше синонім до "сервер в інтернеті", а в даному випадку мається на увазі сервер роздачі інтернету...
Я б сказав, що треба одразу починати читати доки на pppd й шукати якусь рахувалку до нього - яку не знаю, бо таким не займався. Ну й загалом про iproute, iptables і тому подібні інструменти налаштування мережі (якщо ви ще із ними не знайомі, звичайно)...
А дистро вам кожен порекомендує те, яке йому самому подобається, тому краще обрати те, із чим мали (чи будете мати) справу.

Відсутній PAL

• Графоман
  • дописів: 317
  • Just linux admin
Робиться досить легко, але, я сподіваюся, Ви розумієте, що тут ніхто готові конфіги не викладе?

Для linux потрібно буде налаштувати:
mgetty
pppd
iptables