Білет №1 розбанити Лисовенка Сергія одним кліком мишки, користуючись виключно модераторськими повноваженням
Ага... завалив!!!
А!!!Влаштуєм вам атестацію.Білет №1 розбанити Лисовенка Сергія одним кліком мишки, користуючись виключно модераторськими повноваженням
а понадто не повинні навчати, як користуватися офісом. це школяр має опанувати самостійно у себе вдома.
у школі мають навчати фундаментальних речей, починаючи з теорії алгоритмів та двійкової системи, закінчуючи архітектурою операційних систем (і тут знадобиться і Unix/Linux, і windows).
От коли побачу юзер-агента зі словом Debian - розбаню
Лінукс - всього лиш 40 з гаком метрів сирців, до чого тут взагалі офіс? Нехай мене зїсть Ктулху, але в сирцях лінукса ніякого офісу не помічав. Якщо доведете, що саме ядро Linux винне в недоліках санівського Опен Офісу (до речі, мультиплатфоримового) - нехай мене закфлеймить Равен за технічну необізнаність
Як альтернативу ЧОМУ?
Тикс. Нині однією із умов прийому в школу є наявність вдома комп"ютера. Ага? Чи видавати нетбуки додому?
Угу. Давайте дітей навчати математичному аналізу впритул до векторного і тензорного аналізу, квантової механіки (рівняння Шредінгера і т. д.), чом-би не дати їм біохімію та генетику (так - для загального розвитку), побільше музики, географію з геологією та геодезією.
Ви-ж не думайте, що якщо ЦЕ знаєте ви, то ЦЕ повинні знати всі, і всім воно потрібно.
все, що я перерахував, якраз не потребує комп’ютера вдома. понадто якщо вдома немає копмп’ютера
у мене до третього курсу був комп’ютер i386 DX з 40 MHz пам’яті
як сказав один мій викладач «теорії груп дуже легко навчити школяра-першокласника, і неймовірно важко — студента останнього курсу»
я якраз за те, щоб у школі викладали основи квантової механіки, замість теорії Бора (чим вона простіша?) та іншої нісенітниці типу «корпускулярно-хвильовий дуалізм».географію та генетику я у школі вивчав, і знання залишились і досі.
питання потрібності є дискусійним. якщо керуватися питанням потрібності, можна поставити питання про необхідність освіти як такої взагалі. метою освіти є зробити людину освіченою, а не навчити її копати картоплю чи запускати «Квейк» на кластері.
так, я не викладав у школі, але як юзер можу висловлювати претензії до системи освіти.
почнемо з того, що у освітньому закладі не повинні навчати, як клікати у віконця, а понадто не повинні навчати, як користуватися офісом. це школяр має опанувати самостійно у себе вдома.
Як би ми не любили ВПЗ, та санівських офіс не йде в порівняння з MS Office 2007.
...та іншої нісенітниці типу ?корпускулярно-хвильовий дуалізм?.
Так краще Те, що опановано самостійно, має більше шансів "перерости" в навик.
Майже повністю згоден, от тільки архітектура ОС Хоча все залежить звичайно від ступеня заглиблення в предмет.
Тепер позлю вас статтею нерозумних людей (за їх нагони на GNU/LINUX писок бити хочеться, але я - людина інтелігентна )
2 Anonymous: Можливо ви вирішили просто додовбатися до того, що Лінуксом я назвав в даному випадку ОС, а не ядро? У даному випадку неважливо бути аж таким формалістом. А з приводу ядра - воно не винне, винен Майкрософт, який не дозволяє без усяких wine і віртуалок запустити і безкоштовно користуватися офісом. Як би ми не любили ВПЗ, та санівських офіс не йде в порівняння з MS Office 2007.
P.S. Було питання щодо альтернативи... Цитата Як альтернативу ЧОМУ?Тим самим продуктам Apple та MS.