Автор Гілка: Raindrop  (Прочитано 4199 раз)

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Raindrop
« : 2011-01-14 16:04:58 »
Це зовсім не про GNU/Linux, але мені просто захотілось з кимось поділитися: http://hl2mods.ru/raindrop/
« Змінено: 2011-01-14 16:05:50 від xuser13 »
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #1 : 2011-01-14 16:27:22 »
Діліться.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #2 : 2011-01-14 16:51:43 »
 :)
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній peinguin

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1419
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #3 : 2011-01-15 22:47:41 »
Хм... А в портал хтось грав?

Відсутній modeus

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 278
  • Карма: +0/-0
  • openSUSE 11.4
Re: Raindrop
« Відповідей #4 : 2011-01-16 08:31:09 »
Хм... А в портал хтось грав?
Я грався. Цікава іграшка. На останніх рівнях - доволі складна головоломка.
« Змінено: 2011-01-16 08:31:28 від modeus »
Expectavimus lucem... Et esse tenebrae

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #5 : 2011-01-16 14:59:39 »
Для мене складною виявилася лише газова камера в кінці.
xuser13, то ви будете ділитися, чи ні?

P. S. Треба Slums поставити.
« Змінено: 2011-01-16 15:01:23 від Piktor »
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #6 : 2011-01-19 21:54:07 »
Цитата
Для мене складною виявилася лише газова камера в кінці.
xuser13, то ви будете ділитися, чи ні?

Дивимося відео, розглядаємо скріншоти, згадуємо Сталкера, перечитуємо читаємо "Пікнік біля узбіччя", дивимося сопливу екранізацію книжки, лаємо Сталкера, дякуємо Vavle за Half Life 2 & Source & Source SDK, я майже нічого не знаю про цей мод крім того, що було там сподіваємося на велику к-ть   цікавих квестів, а не тільки на атмосферу і банальний відстріл зомбі і інших таких близьких і рідних створінь; пробуємо запустити Source SDK on Linux, пробуємо добитися нормального рівня FPS в Half Life 2 під Wine. Коротше проникаємося атмосферою (чи як можна наз. задоволення, захоплення, одержимість від світу створеного розробниками),  співпереживаємо і т.д.
P.S. Для чого вказувати на недолугий невдалий допис? Можливо, "О! Який чудовий мод", було б краще?
Off-topic:
Коли я це писав Linux не вистачило пам_яті і він почав вбивати amarok,gnotime, geany, evince, synaptic про що повідомляв на tty1. Питання: тривалість його роботи близько 4 годин, 1Gb RAM, так чому? І взагалі чому саме вбивати програми, чому б не очистити кеш? Корисна тут captcha.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #7 : 2011-01-19 21:58:12 »
Цитата
P. S. Треба Slums поставити.
Гарна думка.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #8 : 2011-01-19 22:24:11 »
пробуємо запустити Source SDK on Linux, пробуємо добитися нормального рівня FPS в Half Life 2 під Wine.
Емм. Запускав років чотири тому. Грав. Source SDK не пробував запускати тоді. Рік тому намалював ним під віндою хату, та-й забив.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #9 : 2011-01-19 22:33:18 »
Літом 2010 прочитав "Half Life 2 Mods For Dummies" до Part IV: Going Beyond the Basics, створив декілька простих карт для Counetr Strike: Source та й забив. Останнім часом відчуваю бажання поновити цю безглузду діяльність. Slums дійсно варта уваги?
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #10 : 2011-01-19 22:40:23 »
Встановити Source SDK за допомогою Wine мені вдалося, але воно не працювало.
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #11 : 2011-01-19 22:45:21 »
В Slums не грав, лише скачав, хоча відгуки хороші. А Hammer, ніби, примітивненький на перший погляд (кнопок мало, панельок, менюшок), але намалювати дозволяє багато. От тільки як власні текстури імпортувати, бо наявні якісь безрадісні.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній xuser13

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 488
  • Карма: +0/-0
Re: Raindrop
« Відповідей #12 : 2011-01-19 23:03:23 »
d4x зараз завантажує Slums через Internet prepaid (можливо EDGE) від Київстар (і можливо вночі я в нього ще й погуляю). Half-Life 2 у вас ліцензійний, якщо ні, то як ви моди ставите (створ. ярлик і в ньому зазначаєте потрібні властивості )?
Цитата
От тільки як власні текстури імпортувати, бо наявні якісь безрадісні.
У "Half Life 2 Mods For Dummies" є Chapter 13:
            Creating Custom Textures
In This Chapter:
* Understanding what goes into making a texture
* Taking a real-world image and making it tileable
* Writing a material file for the game
* Putting textures to good use
чи планетяне щче не подали блакитне свитло?