Автор Гілка: Компіляція ядра та модулів.  (Прочитано 1178 раз)

dusoft

  • Гість
Поясніть будь ласка таку штуку:
наприклад, в мене є зібране, встановлене, робоче ядро, з декількома модулями;
я захотів додати ще один модуль, наприклад підтримку якоїсь файлової системи;

1.якщо я вкажу, робити це у вигляді модулю, потім зроблю make modules; make modules_install. Чи потрібно мені в цьому випадку, перезбирати безпосередньо ядро?

та навпаки:

2.якщо я вкажу вбудовувати це безпосередньо у ядро, потім зроблю make bzImage, скопіюю ядро та System.map куди треба. Чи потрібно мені в цьому випадку щось робити з існуючими модулями?

І ще одне питання, коли використовується файл System.map(на яких етапах роботи/завантаження ядра), і чи дійсно він взагалі потрібен?

Відсутній SGh

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 258
  • Карма: +0/-0
  • Heavy Metal, Rock & Punk!!!
Re: Компіляція ядра та модулів.
« Відповідей #1 : 2004-08-19 08:42:11 »
Значить стосовно першого пункту, я так робив (на ще один звук дрова знадобилися), і нічого, працювало, ядро перезбирати не довелося...

Стосовно другого пункту, то мені здається на ядрах 2,6,х можна зробити всі дії (make bzImage && make modules ), якщо йому треба буде, воно їх перезбере, а якщо - ні то не перезбиратиме...

А щодо третього пункту, то мені самому цікаво :)

Poltawer Kozak

  • Гість
Re: Компіляція ядра та модулів.
« Відповідей #2 : 2004-08-19 10:53:54 »
Відносно третього питання то відповідь можна знайти в Kernel-HOWTO.
 System.map бажано щоб цей файл був, хоча це база даних функцій ядра, необхідна
при відлагодженні ядра, щоб ви знали не просто код помилки а конкретно щож сталося.

dusoft

  • Гість
Re: Компіляція ядра та модулів.
« Відповідей #3 : 2004-08-20 04:40:04 »
Таким чином, наявність файлу System.map необов'язкова. Дуже дякую за відповідь, а зараз треба почитати Kernel HOWTO.