Тепер можна забороняти виконання збирання сміття, створювати об'єкти в пам'яті яка не контролюється збирачем сміття (як в Сі), мати прямий доступ до пам'яті (вже є в J2ME)
цікаво, а як звільняти пам'ять, коли прибиральник сміття відключений?
Це ніби повернення до першоджерел - С++ 4ever.
швидкість, розширюваність, гнучкість, переносимість, зрозумілість, etc.).
Я не збирався флеймити, згоден на вашу пропозицію, тільки не можу придумати тему програми - я вже давно програмую тільки на пхп, робота така. Можна було-б пофлеймити хібащо про швидкодію.
//bin/false; NAME="`basename $0 .java`"; EX_NAME="/tmp/$NAME-$UID-$RANDOM" ; gcj "$0" --main="$NAME" -o "$EX_NAME" && "$EX_NAME" "$@"; EX_CODE=$?; rm -f "$EX_NAME" ; exit $EX_CODEpublic class hw{ public static void main(String[] args) { HelloWorld.hello(); }}class HelloWorld{ public static void hello() { System.out.println("Hello, world!"); }}
$ chmod a+x ./hw.java$ time ./hw.javaHello, world!real 0m0.252suser 0m0.180ssys 0m0.060s
Різниця не в п`ять сотих, а більше ніж у десять разів. Але це просто відповідь на ваш попередній допис, я нічого не хотів сказати особливого і не збирався виводити, що java-масдай.