Автор Гілка: Перший випуск електронного журналу з розробки ігор  (Прочитано 2468 раз)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3822
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Побачив світ перший випуск електронного журналу російською мовою - "Linux Games Technologies", присвяченого розробці ігор для операційної системи Лінукс.

У випуску:
  • Тема номера: "Ігровий рушій BGE (Blender)";

    
  •  Інтерв'ю з Володимиром Меньшаковим: "Танки бруду не бояться" (автор "Battle Tanks");

    
  • Огляд: "Комерційний движок TGE компанії GarageGames";

    
  • Обмін досвідом: Андрій Кондратьєв: "Нотатки ігромайстра-початківця";

    
  • Локалізація: "Сповідь локалізатора" (Леонід Муравьев поділився досвідом локалізації ігрових проектів Lincity-NG і Fish Fillets-NG);

    
  • Історія проекту: "Світ текстових ігор";

    
  • Програмування: "Autotools з нуля";

    
  • Графіка: "Секрети створення ландшафту для BGE".
Журнал: http://lingametech.com/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=31
« Змінено: 2009-07-11 12:49:15 від lvm »
[Fedora Linux]

Відсутній Satan

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 141
  • Карма: +0/-0
  • C++ Guru
найрозвиненішою ігровою технологією під лінукс безсумнівно є Unigine

інтерв'ю із розробниками
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=unigine_interview&num=1

причому основні цикли розробки ведуться саме під лінуксом, тому його підтримка в майбутньому не викликає сумнівів.
Ubuntu 8.04

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3822
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Щось я прочитав той журнал, але нічого корисного з нього не виніс. :-/
[Fedora Linux]