Автор Гілка: Відкрили код гри Принц Персії  (Прочитано 6174 раз)

Відсутній peinguin

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1419
  • Карма: +0/-0
Re: Відкрили код гри Принц Персії
« Відповідей #15 : 2012-05-05 17:14:18 »
так там і машина не тойво.

Відсутній Djalin

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 661
  • Карма: +0/-0
Re: Відкрили код гри Принц Персії
« Відповідей #16 : 2012-05-05 21:14:49 »
Нащо ви мене перекручуєте?
 Я писав про  такі системні вимоги у разі якщо ЗАРАЗ візьмуться його переписувати наново

Відсутній Re.

  • Загальний модератор
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1898
  • Карма: +1/-0
Re: Відкрили код гри Принц Персії
« Відповідей #17 : 2012-05-05 21:32:29 »
Я писав про  такі системні вимоги у разі якщо ЗАРАЗ візьмуться його переписувати наново
Якщо на асемблері писати, то приблизно такі самі вимоги будуть, хіба залізо інше.

Відсутній Михайло Даниленко

  • Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1262
  • Карма: +0/-0
  • [Debian Stretch]
Re: Відкрили код гри Принц Персії
« Відповідей #18 : 2012-05-05 22:42:23 »
Я писав про  такі системні вимоги у разі якщо ЗАРАЗ візьмуться його переписувати наново
Якщо на асемблері писати, то приблизно такі самі вимоги будуть, хіба залізо інше.
Ні, на асемблері його ніхто писати не буде, але навіть якщо його напишуть на якійсь скриптовій мові, то для повного клону не повинно бути потрібно більше, ніж у 10-30 разів більше ресурсів, ніж якби його написали на C, а з сучасними компіляторами C доволі близький до асемблера, тим більше що гра не вимагає якихось специфічних алгоритмів, які б сильно виграли від використання асемблера. (клінічні випадки кривизни рук та вибору інструментів не враховуємо)
« Змінено: 2012-05-05 22:44:26 від ISBear »