Автор Гілка: Gimp 2.8  (Прочитано 8229 раз)

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #15 : 2012-05-06 21:24:12 »
А ще, вже зовсім дивно, що Inkscape рахує координати знизу, а не зверху, як Gimp (Хоча знову ж таки, якби не Inkscape, то...)
Знизу рахує PostScript.
О, буду знати:) Завжди цікаво було, що таке PostScript «з середини»... Може якось буде нагода повчитись. Але, наскільки я розумію, SVG рахує зверху, та й загалом це є звичніше для графічних програм.
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм

Відсутній Дмитро Редчук

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 104
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #16 : 2012-05-07 09:37:23 »
Але, наскільки я розумію, SVG рахує зверху, та й загалом це є звичніше для графічних програм.
Ага, зверху, але, гадаю, не тому, що «звичніше для графічних», а тому, що веб-сторінка «починається зверху»  ;)

«The default coordinate system in SVG is much the same as in HTML.» (цікава сторінка, як на мене, — http://srufaculty.sru.edu/david.dailey/cs427/StateOfArt-Dailey.html)

До речі, inkscape стверджує, що намагається дотримуватися стандарту SVG (і бути програмою, що цілком підтримує весь стандарт) — як я розумію, Blender і не думає про таке. До речі, знайомі кажуть, що блендеру ще далеко до тридемакса... Хай краще він стане кращим за тридемакс, а не реалізовує SVG1.1 ,)

А взагалі — це чудово, що є купа програм, кожна з яких добре вміє робити свою справу ,) Можливо, зручно було б мати _одну_, але вона була би (для когось і надто) складною.
«Критика має бути конструктивною. Інакше вона деструктивна» ©
Щось не так? — Зроби так.

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #17 : 2012-05-07 10:11:12 »
Але, наскільки я розумію, SVG рахує зверху, та й загалом це є звичніше для графічних програм.
Ага, зверху, але, гадаю, не тому, що «звичніше для графічних», а тому, що веб-сторінка «починається зверху»  ;)

«The default coordinate system in SVG is much the same as in HTML.» (цікава сторінка, як на мене, — http://srufaculty.sru.edu/david.dailey/cs427/StateOfArt-Dailey.html)

Так, правда.

Цитата
До речі, inkscape стверджує, що намагається дотримуватися стандарту SVG (і бути програмою, що цілком підтримує весь стандарт) — як я розумію, Blender і не думає про таке. До речі, знайомі кажуть, що блендеру ще далеко до тридемакса... Хай краще він стане кращим за тридемакс, а не реалізовує SVG1.1 ,)

Так, розробники Blender роблять тривимірну програму, а не графічну сюїту:) В цій програмі просто багато добрих ідей, і доволі вдало реалізованих.

Щодо Blender vs Тридемакс, це як Linux vs Windows. Там завжди є великий суб’єктивний чинник. В Blender зараз багато феноменального роблять (наприклад сумніваюсь, що у Тридемаксі є camera та object tracking). Взагалі, було б цікаво почути що саме вони мали на увазі, бо Тридемаксом «бавився» останній раз років 6 тому: цікаво, яка зараз між ними різниця.

Цитата
А взагалі — це чудово, що є купа програм, кожна з яких добре вміє робити свою справу ,) Можливо, зручно було б мати _одну_, але вона була би (для когось і надто) складною.
Я власне мрію про якесь гіпотетичне втілення принципу «одна програма робить лише одну річ, але робить її добре», иншими словами модулярність (і принагідно розподіленість), але разом із тим на доброму рівні інтеграції цих елементів.
« Змінено: 2012-05-07 10:13:36 від Yury_Bulka »
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм

Відсутній Дмитро Редчук

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 104
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #18 : 2012-05-07 10:35:04 »
Щодо Blender vs Тридемакс, це як Linux vs Windows. Там завжди є великий суб’єктивний чинник. В Blender зараз багато феноменального роблять (наприклад сумніваюсь, що у Тридемаксі є camera та object tracking). Взагалі, було б цікаво почути що саме вони мали на увазі, бо Тридемаксом «бавився» останній раз років 6 тому: цікаво, яка зараз між ними різниця.
Я розпитаю :)

Я власне мрію про якесь гіпотетичне втілення принципу «одна програма робить лише одну річ, але робить її добре», иншими словами модулярність (і принагідно розподіленість), але разом із тим на доброму рівні інтеграції цих елементів.
Мені, до речі, inkscape зручний і командним рядком, не в останню чергу. Помагало й іншим, скажімо, тут чи тут.

Вимагати «того самого» від blender’а — язик же ж не повернеться ;)
«Критика має бути конструктивною. Інакше вона деструктивна» ©
Щось не так? — Зроби так.

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #19 : 2012-05-07 20:37:57 »
Щодо Blender vs Тридемакс, це як Linux vs Windows. Там завжди є великий суб’єктивний чинник. В Blender зараз багато феноменального роблять (наприклад сумніваюсь, що у Тридемаксі є camera та object tracking). Взагалі, було б цікаво почути що саме вони мали на увазі, бо Тридемаксом «бавився» останній раз років 6 тому: цікаво, яка зараз між ними різниця.
Я розпитаю :)
Та не трать час... Хіба так, «на чаї»... Ті речі можна й наґуґлити, просто в мене зараз часу не дуже є. Тут радше завдання тих панів переконати, що опенсорс таки можна використовувати «серйозно», а там хай думають.

Цитата
Мені, до речі, inkscape зручний і командним рядком, не в останню чергу. Помагало й іншим, скажімо, тут чи тут.

Вимагати «того самого» від blender’а — язик же ж не повернеться ;)
Ні-ні, я такого й не пропоную. Мені SVG дуже подобається (для веб-розроблення — феноменальний потенціял), тільки воно двовимірне. А в трьох вимірах стандартизація лише назріває...

Справа тут ось у чім: коли є 2 виміри, 3-й додати важко. А коли є 3, то в 2-х працювати легко, і при тому завжди можна додати якийсь 3-вимірний елемент. Але це все — роздуми про перспективу, а не про те, що є зараз. SVG створювали, думаючи з точки зору типового поділу графіки на векторну та растрову, до того ж лише 2-вимірну. Тут же йдеться про щось альтернативне, чого поки що немає.

Я справді більшість би робив у Blender. Там тільки кілька речей цьому заважають: мислення «одиницями» (метрами чи дюймами), а не пікселями, та відсутність Gimp’ових фільтрів. Але це моя особиста справа, бо Blender все ж не розроблявся для такого.

P.S.
З тебе можна брати приклад (щодо stackexchange.com), молодець!
« Змінено: 2012-05-07 20:40:10 від Yury_Bulka »
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм

Відсутній Дмитро Редчук

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 104
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #20 : 2012-05-08 08:54:49 »
Та не трать час... Хіба так, «на чаї»...
Та самому ж цікаво.

Там тільки кілька речей цьому заважають: мислення «одиницями» (метрами чи дюймами), а не пікселями
«Ви мене вдивляєте» ©Плющ Іван Степанович

Це ж вектор! Там можна тільки одиницями!  ;)

Взагалі кажучи — тільки умовними, але то також умовні  8-)
«Критика має бути конструктивною. Інакше вона деструктивна» ©
Щось не так? — Зроби так.

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #21 : 2012-05-08 17:12:32 »
Там тільки кілька речей цьому заважають: мислення «одиницями» (метрами чи дюймами), а не пікселями
«Ви мене вдивляєте» ©Плющ Іван Степанович

Це ж вектор! Там можна тільки одиницями!  ;)
Ти про 3d? Звичайно, вектор, але результат — пікселі. Там поки що немає якогось способу (про який я знаю), щоб притягувати об’єкти до позицій за пікселями, які будуть на виході...

« Змінено: 2012-05-08 17:13:49 від Yury_Bulka »
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм

Відсутній tivasyk

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 156
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #22 : 2012-05-08 23:57:34 »
повертаючись до оголошення gimp 2.8… зберігання параметрів фільтрів між сесіями — як не було, так і немає =/ зате одновіконний інтерфейс доклєпали за стільки років, нарешті…
«it’s quite easy if you don’t know how» (c) douglas adams

Відсутній Дмитро Редчук

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 104
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #23 : 2012-05-09 09:13:38 »
Ти про 3d? Звичайно, вектор, але результат — пікселі.
Та і 3, і 2 .)
Результат — саме вектор. Пікселі — якщо растеризувати з певною роздільністю. Але навіщо?

От я намалював літеру у inkscape, зробив у TeX’і команду, яка масштабує саме цю картинку залежно від поточного розміру шрифту, вставляю її якось так: сло\Vо. Про пікселі ж і не думаю, ні коли малюю, ні коли використовую. Типографський point — така сама одиниця, як міліметр, «до пікселів ще далеко».

Навіщо мені пікселі?-) Мені навіть все одно чи намалювати ту літеру висотою три метри чи три міліметри.

І блендер нічим принципово не відрізняється, хоча там частіше хочуть результат саме растровий, значно частіше .)

А якщо у блендері робити трактор — навіщо трактору пікселі? Конструктор оперує саме відстанями.
«Критика має бути конструктивною. Інакше вона деструктивна» ©
Щось не так? — Зроби так.

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #24 : 2012-05-09 10:33:01 »
А якщо у блендері робити трактор — навіщо трактору пікселі? Конструктор оперує саме відстанями.
Якщо трактор (3d), то звісно це не має значення. Але якщо робити макет для вебсайту (скажімо з якимось 3d-вкрапленнями, але в загалом 2d), тоді треба контролювати розміщення за пікселями. Хоча й це загалом не важко зробити, треба просто налаштувати, щоб «одитиці» відповідали 10-м пікселям камери, і тоді можна працювати, треба тільки звикнути до такого «рахування».
« Змінено: 2012-05-09 10:33:25 від Yury_Bulka »
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм

Відсутній Дмитро Редчук

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 104
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #25 : 2012-05-09 14:09:24 »
Ну, взагалі кажучи, згоден: могло би бути зручним виділити якийсь фрагмент проекції сцени (як це бачить конструктор от зараз) і попросити растеризувати це як 1900х1200 пікселів. Чи щось подібне.
«Критика має бути конструктивною. Інакше вона деструктивна» ©
Щось не так? — Зроби так.

Відсутній ReAl

  • Новачок
  • *
  • дописів: 21
  • Карма: +0/-0
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #26 : 2012-05-10 16:48:06 »
Також було б цікаво подумати про дельта-контроль версій (щось на зразок git у графіці).
Ой, гарно доведеться думати. Особливо з переглядом змін :-)
Оно у програмі — поміняєш місцями у тексті дві функції, так воно ж покаже «прибрано купу рядків, додано купу рядків, прибрано купу рядків, додано купу рядків». А не «дві функції без змін всередині кожної переставлено».
Тобто система контролю версій має дуже гарно розбиратися у структурі графічного файлу, щоб показала «шар XXX піднято вище шару YYY і посунуто вліво на N.NN одиниць» а не підсвітило купу змінених пікселів.
Ну чи об’єкти, а не шари.
Самотнє сонце
пригортає тигра та
пестить метелика.

Відсутній Yury_Bulka

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 440
  • Карма: +0/-0
  • муз́ика
Re: Gimp 2.8
« Відповідей #27 : 2012-05-10 20:17:53 »
Також було б цікаво подумати про дельта-контроль версій (щось на зразок git у графіці).
Тобто система контролю версій має дуже гарно розбиратися у структурі графічного файлу [...]
Саме так.
http://freeUser.org.ua/ — колективний досвід із застосування вільних програм