Цитата: Yury_Bulka від 2012-05-06 00:13:51А ще, вже зовсім дивно, що Inkscape рахує координати знизу, а не зверху, як Gimp (Хоча знову ж таки, якби не Inkscape, то...)Знизу рахує PostScript.
А ще, вже зовсім дивно, що Inkscape рахує координати знизу, а не зверху, як Gimp (Хоча знову ж таки, якби не Inkscape, то...)
Але, наскільки я розумію, SVG рахує зверху, та й загалом це є звичніше для графічних програм.
Цитата: Yury_Bulka від 2012-05-06 21:24:12Але, наскільки я розумію, SVG рахує зверху, та й загалом це є звичніше для графічних програм.Ага, зверху, але, гадаю, не тому, що «звичніше для графічних», а тому, що веб-сторінка «починається зверху» «The default coordinate system in SVG is much the same as in HTML.» (цікава сторінка, як на мене, — http://srufaculty.sru.edu/david.dailey/cs427/StateOfArt-Dailey.html)
До речі, inkscape стверджує, що намагається дотримуватися стандарту SVG (і бути програмою, що цілком підтримує весь стандарт) — як я розумію, Blender і не думає про таке. До речі, знайомі кажуть, що блендеру ще далеко до тридемакса... Хай краще він стане кращим за тридемакс, а не реалізовує SVG1.1 ,)
А взагалі — це чудово, що є купа програм, кожна з яких добре вміє робити свою справу ,) Можливо, зручно було б мати _одну_, але вона була би (для когось і надто) складною.
Щодо Blender vs Тридемакс, це як Linux vs Windows. Там завжди є великий суб’єктивний чинник. В Blender зараз багато феноменального роблять (наприклад сумніваюсь, що у Тридемаксі є camera та object tracking). Взагалі, було б цікаво почути що саме вони мали на увазі, бо Тридемаксом «бавився» останній раз років 6 тому: цікаво, яка зараз між ними різниця.
Я власне мрію про якесь гіпотетичне втілення принципу «одна програма робить лише одну річ, але робить її добре», иншими словами модулярність (і принагідно розподіленість), але разом із тим на доброму рівні інтеграції цих елементів.
Цитата: Yury_Bulka від 2012-05-07 10:11:12Щодо Blender vs Тридемакс, це як Linux vs Windows. Там завжди є великий суб’єктивний чинник. В Blender зараз багато феноменального роблять (наприклад сумніваюсь, що у Тридемаксі є camera та object tracking). Взагалі, було б цікаво почути що саме вони мали на увазі, бо Тридемаксом «бавився» останній раз років 6 тому: цікаво, яка зараз між ними різниця.Я розпитаю
Мені, до речі, inkscape зручний і командним рядком, не в останню чергу. Помагало й іншим, скажімо, тут чи тут.Вимагати «того самого» від blender’а — язик же ж не повернеться
Та не трать час... Хіба так, «на чаї»...
Там тільки кілька речей цьому заважають: мислення «одиницями» (метрами чи дюймами), а не пікселями
Цитата: Yury_Bulka від 2012-05-07 20:37:57Там тільки кілька речей цьому заважають: мислення «одиницями» (метрами чи дюймами), а не пікселями«Ви мене вдивляєте» ©Плющ Іван СтепановичЦе ж вектор! Там можна тільки одиницями!
Ти про 3d? Звичайно, вектор, але результат — пікселі.
А якщо у блендері робити трактор — навіщо трактору пікселі? Конструктор оперує саме відстанями.
Також було б цікаво подумати про дельта-контроль версій (щось на зразок git у графіці).
Цитата: Yury_Bulka від 2012-05-06 00:39:56Також було б цікаво подумати про дельта-контроль версій (щось на зразок git у графіці).Тобто система контролю версій має дуже гарно розбиратися у структурі графічного файлу [...]