Автор Гілка: Темна Кімната  (Прочитано 12959 раз)

Відсутній v.2.1

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 639
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #15 : 2013-07-17 12:19:04 »
Навіть зі стілусом це дуже складно :)

Бої відбуваються так швидко, що не можу розібратися, з математикою зброї.
Як обчислюються пошкодження?
Пошкодження від кожної одиниці зброї сумуються?
Що більше наносить шкоди багнет чи рушниця?

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #16 : 2013-07-17 12:54:54 »
Навіть зі стілусом це дуже складно :)
Воно чесно попереджує — не для мобілки. :-)
Хоча мені сподобалося як воно працює на мобілці — завантажив по вайфай і далі собі вже бавишся скільки хочеш, хоча і пригальмовує.

Бої відбуваються так швидко, що не можу розібратися, з математикою зброї.
Як обчислюються пошкодження?
Пошкодження від кожної одиниці зброї сумуються?
Що більше наносить шкоди багнет чи рушниця?

Математика дуже проста — лупи зі всього що маєш. :-)
Якщо ви маєте багнет, то ви вже десь біля кінця.
[Fedora Linux]

Відсутній v.2.1

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 639
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #17 : 2013-07-17 14:09:47 »
Запустив корабель, так і не зрозумів, чи він кудись прилетів.

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #18 : 2013-07-17 14:12:22 »
Запустив корабель, так і не зрозумів, чи він кудись прилетів.

Якщо ви пройшли гру, то вона просто перезапускається з початку.
[Fedora Linux]

Відсутній v.2.1

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 639
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #19 : 2013-07-18 13:13:04 »
Математика пошкоджень тут таки дивна.
Пошкодження від однакової зброї не додаються.

Виходить спис і сабля краще за 10 сабель.
« Змінено: 2013-07-18 15:02:42 від vitre »

Відсутній v.2.1

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 639
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #20 : 2013-07-18 19:16:18 »
Як працює збереження гри?

Я прибрав куки, флеш куки, а воно все одно пам’ятае.

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #21 : 2013-07-19 12:22:16 »
Як працює збереження гри?

Я прибрав куки, флеш куки, а воно все одно пам’ятае.

Внизу справа є кнопка "Restart".
[Fedora Linux]

Відсутній v.2.1

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 639
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #22 : 2013-07-19 13:28:31 »
Я цю кнопку бачу. Я не тому запитував. Мене цікавить механізм запам'ятовування користувача. Як це зроблено. Не по ір ж напевно. Тоді виходить, що є якийсь инший спосіб відслідковувати користувача.
« Змінено: 2013-07-19 13:29:16 від vitre »

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #23 : 2013-07-19 13:44:41 »
window.localStorage з HTML5: IE8.0+, Firefox3.5+, Safari4.0+, Chrome4.0+, Opera10.5+, iPhone2.0+, Android2.0+.

Букмарклет: javascript:for(var i in window.localStorage) { document.write(i+"="+window.localStorage+"<br>"); }
[Fedora Linux]

Відсутній burunduk32

  • Новачок
  • *
  • дописів: 49
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #24 : 2013-07-30 19:22:26 »
Виходить спис і сабля краще за 10 сабель.
Використовується лише одна одиниці зброї. Інше питання, як можна одночасно штрихати списом, рубати мечем, сікти шаблею і стріляти із рушниці (і підозрюю лазерною також) одночасно? Що ж це за скиталець такий багаторукий :)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #25 : 2013-07-30 19:29:23 »
Виходить спис і сабля краще за 10 сабель.
Використовується лише одна одиниці зброї. Інше питання, як можна одночасно штрихати списом, рубати мечем, сікти шаблею і стріляти із рушниці (і підозрюю лазерною також) одночасно? Що ж це за скиталець такий багаторукий :)

Там ще багнет є і можна одними голими руками воювати. :-)
[Fedora Linux]

Відсутній burunduk32

  • Новачок
  • *
  • дописів: 49
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #26 : 2013-08-02 23:45:03 »
Там ще багнет є і можна одними голими руками воювати. :-)

Я тут теж доклав трохи зусиль, е сенс продовжувати, чи всі вже пройшли? :)
Змержив з поточною версією. Начебто все робить. Але ще не пройшов :)
https://github.com/burunduk/adarkroom

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3655
  • Карма: +6/-0
  • Програміст
Re: Темна Кімната
« Відповідей #27 : 2013-08-03 00:20:04 »
Там ще багнет є і можна одними голими руками воювати. :-)

Я тут теж доклав трохи зусиль, е сенс продовжувати, чи всі вже пройшли? :)
Змержив з поточною версією. Начебто все робить. Але ще не пройшов :)
https://github.com/burunduk/adarkroom

Ви в курсі, що там ліцензії різні? — я форкнув коли код був під GPL3, а потім ліцензію змінили на MPL2, і я перестав мержити. Ви взяли мій переклад і переліцензували його без моєї згоди. :-)

PS.
До речі, мержиться воно досить легко — patch-ити з опцією ігнорувати пробіли ( --ignore-whitespace ), а те що не змержилося — перекладати і патчити ще раз.

PPS.
http://www.tldrlegal.com/compare?a=GNU+General+Public+License+v3+%28GPL-3%29&b=Mozilla+Public+License+2.0+%28MPL-2%29
« Змінено: 2013-08-03 00:36:32 від lvm »
[Fedora Linux]

Відсутній burunduk32

  • Новачок
  • *
  • дописів: 49
  • Карма: +0/-0
Re: Темна Кімната
« Відповідей #28 : 2013-08-03 00:46:15 »
упс. не подумав, що там все так складно. прошу вибачення, якщо шось не так. найближчим часом вилучу. просто хотів ще й навички користування гітом прокачати.

Відсутній HetmanNet

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 411
  • Карма: +0/-0
  • Fedora, CentOS, RHEL, KDE
Re: Темна Кімната
« Відповідей #29 : 2013-09-12 00:45:59 »
Є баґ, майстерню не можна створити раніше базару, кількість шкіри вимагає однакову, але при спробі створити майстерню пише недостатньо шкіри, а коли натискаєш створити базар - створює. (в обох випадках треба 100 шкіри).

Виявляється і після базару не працює.. може помилився у підказці? бо досі пише що шкіри замало
« Змінено: 2013-09-12 01:11:39 від HetmanNet »
Віддамся на один вечір в хороші дівочі руки.. не дорого, в у.о. .. Якщо сподобається, то залишуся безкоштовно назавжди..