http://linuxcommand.org/ - нема чого дітей привчати тягати мишу як мавпи
...прохання до користувачів форуму, якщо хтось випадково натрапляє на українськомовні книги що до цих програм, надайте посилання де можна прочитати.
А чому при викладанні матеріалу не можна його швидко, на льоту перекладати (з російської, якщо такі переклади є), або можна підготуватися учителю\викладачу заздалегідь до уроку\пари.
Зараз судячи з програми (не відноситься сюди профільний рівень) вчать якраз отаких мавп тягати і тицяти в офісному пакеті.
Blender - програма роботи з 3D графікою. Synflgstudio - робота з 2D анімацією. DosBox - емулятор операційної сиcтеми DOS для роботи з Turbo Pascal.
нема чого дітей привчати тягати мишу як мавпи
Я вам більше скажу: деякі викладачі університетів так студентів навчають!
Це було б смішно (рівень викладача національного університету), якби не було так сумно...
Нема чого дітей насилувати запам ятовувати і використовуваи шось нове, це цікаво може бути лиш 10%, а решту - тільки відіб є бажання використовувати.
Якщо б і вчили якусь мову програмування (хоча я і проти цього) то вже JavaScript, там те ж можна виводити в консоль, він простіший із-за динамічної типізації, та й бажаючих повимахуватись на власному веб-сайті буде значно більше чим задротити в консолі.
Вивчення чогось нового, наскільки мені відомо, збільшує к-ть синапсів в головному мозку що є добре
Ваше висловалювання можна застосувати до всього того що викладається в школі відмінивши всі предмети залишивши тільки їдальню і нужники
Перетворювати заняття інформатики в курси з підготовки користувачів пакету офісних програм краще (тоді і предмет варто перейменувати)?
Та й знову ж таки виникає питання розвитку розумових здібностей - що краще для цих самих здібностей, - запам_ятовуваня по якій кнопці потрібно клацнути в конкретній програмі чи вивчення програмування?
Чим це? Покращення пам яті? Механічне заучуваня матеріалу часто перетворює людину на рагуля/дилетанта/балаболку
Кидаємось в крайнощі? Не знаю, коли ти школу закінчував, але можу сказати, що десь 10-20% учнів оріентуються в матеріалі, ще деяка частина пробує десь шось колись зрозуміти, а всім решта - просто насрать. Та й ті, кому треба можуть обрати спеціалізований навчальний заклад.
Краще вивчити, як я казав, щось, що може знадобитись і що може зрозуміти середньостатистичне бидло. Для людей які хочуть вчитись програмуванні можна проводити факультативи.
Тобто по-твоєму курс програмування є "інформатикою"? Почитай визначення в Вікіпедії.
буде орієнтуватися на випуск індивідуумів такого ж низького рівня
Всіх хто щось може і хоче в своєрідне гетто
навчання школярів роботи з якимись програмами, якщо це є прямою і суттєвою по часу задачею викладача, не має права на існування на уроках інформатики.