Автор Гілка: Хто може допомогти вперше встановити Linux?  (Прочитано 1867 раз)

Відсутній kaktuse

• Новачок
  • *
  • дописів: 7
Живу в Києві. У мене ноутбук. Тому можу під'їхати туди, куди скажете або запросити на каву (район метро Арсенальна).

Чув гарні відгуки про Mandriva та Ubuntu.
Графічний інтерфейс: думаю, що Gnome (принаймні мені сподобався його опис).
Але ніколи у житті не працював на Linux компі, тому відкритий до ваших ідей.

На компі вже стоїть ліцензійна Vista Home Ultimate. Зносити її поки не хочу. Бачив, що Linux може без проблем співіснувати із віндою.

Якщо відгукнеться добра душа -- пишіть на genaкрапкаkornevсобакаgmailкрапкаcom.

У вдячність можу пригостити пивом/вином, шоколадкою та яєшнею із сиром.
Окрім цього я юрист, фахівець із права інтелектуальної власності.
Добра душа може розраховувати на довічні консультації.
« Змінено: 2007-04-16 11:43:31 від kaktuse »

Відсутній Cthulhu

• Кореспондент
  • дописів: 183
Я б порадив злегка почитати документацію і проробити все самому - не буде кого, окрім себе, лаяти в разі чого=)) Якби жив у Києві - допоміг би, звичайно, а так буваю тільки епізодично.

Окрім цього я юрист, фахівець із права інтелектуальної власності.
Круто)) Здається, на ЛОУ ще не було юристів. Welcome to community.
« Змінено: 2007-04-16 14:25:05 від Cthulhu »

Відсутній Campana

• Письменник
  • дописів: 795
  • Проходив мимо
Живу в Києві. У мене ноутбук. Тому можу під'їхати туди, куди скажете або запросити на каву (район метро Арсенальна).
Ноути, на відміну від стаціонарних компів, вельми непередбачувані щодо можливості встановлення на них Юніксів (розробники щось там тюнять і підганяють, і не розказують що). Тому приготуйтеся до танталових мук. А поки вкажіть марку і модель ноута, щоб можна було сказати, який дистр на нього точно не стане.