Для більш поглиблених та спеціалізованих курсів потрібна розробляти свій план, якщо цікаво можу розповісти більш детально, принаймні зі СПіОСу, моделювання, мат. методів, системного аналізу й ін.Зараз немає часу, може в інший раз напишу більше, в якості початкової інформації, можу порадити доступну книгу Костроміна "Лінукс для користувача": http://linuxcenter.ru/lib/books/kostromin/. Якщо буде цікаво, можу написати, яке ПО використовуємо, та чим заміняємо ПО для Windows.
Дозвольте вставити свої п'ять копійок. На скільки я розумію основна проблема саме в інерційності - "поважні" викладачі, "перевірені часом" методичні посібники. Саме тому треба шукати аналоги?
Поправите мене, якщо я не правий, але про мову асемблера треба зараз розповідати на лекції про історію комп'ютерів, а паскаль цілком можна замінити пітоном (адже у нових студентів немає з цього приводу ніяких переконань).
Нажаль, ці аналоги ще не можуть 100% замінити пропрієтарне ПО - і це є основною бідою.
Ви кажете про вільне ПЗ взагалі, чи саме про програми для студентів? На скільки мені здається, якщо уявити, що методичний матеріал не написаний спеціально під конкретну програму, то чи дійсно вільне ПЗ так відстає? (Мова саме про ПЗ для стедентів)
Я мав на увазі, що AutoCad та MatLab занадто функціональні для вивчення студентами і в навчанні використовуються мізерний відсоток їх можливостей. Втім я радше питав ніж сперечався.
Таки знайшов, як воно зветься - KTechlab. Не знаю, чи вистачить його чи ні, але воно є.