Автор Гілка: Графіки в консолі  (Прочитано 7089 раз)

Відсутній fedoraandriy

  • Новачок
  • *
  • дописів: 27
  • Карма: +0/-0
Re: Графіки в консолі
« Відповідей #30 : 2009-08-26 19:21:11 »
Спасибі, пішло.

Відсутній fedoraandriy

  • Новачок
  • *
  • дописів: 27
  • Карма: +0/-0
Re: Графіки в консолі
« Відповідей #31 : 2009-09-07 18:07:24 »
Привіт, усім, уже 7 вересня, хто на парах, хто на роботі, а я на Linux-і з фреймбуфером бавлюсь.
    Знаєте, скомпілив я, якось те є ядро, в якке було включено і фреймбуфер. Компілив разів 5 підряд 2.6.26 і нічого не вийшло, потім перейшов на 2.6.30 (3-чі компілився) також "дуля", після такого ... з відчаю знову взявсь за 2.6.26 з горем по-полам відконфігурував (а це пречудесна пригода). І от тобі після перезагрузки на ядро 2.6.26 побачив чорно-білого пінгвіна у верхньому лівому куті екрану і так бажану консоль. Від радості пішов спати (бо результат роботи було побачено о  ~02:00 ночі).
    Ну і тепер пробую, як кажуть фірмани, охувстати вище названу тухнологію.
   Відізвіться, будь ласка, ті хто займався чи займаються відео у консолі, а саме Фрейм буфером (Frame buffer).
   Отже проблема:
Працював я за таким посиланням: http://www.kde.gr.jp/~ichi/qt-2.3.2/HOWTO-framebuffer.html . Все ніби працює та коли запускаю програму то бачу таке повідомлення:
Цитата
The framebuffer device was opened successfully.
640x480, 4bpp
Error: failed to map framebuffer device to memory.
Якщо я правильно зрозумів то пристрій fb0 було відкрито добре і інформацію було прочитано. А от на рахунок пам"яті то я тут не розумію.
Цитата
....................
// Map the device to memory
    fbp = (char *)mmap(0, screensize, PROT_READ | PROT_WRITE, MAP_SHARED,
                       fbfd, 0);
    if ((int)fbp == -1) {
        printf("Error: failed to map framebuffer device to memory.\n");
        exit(4);
    }
    printf("The framebuffer device was mapped to memory successfully.\n");
......................
Поясніть, будь ласка, ну ... , що ще бракує???