Автор Гілка: Конференц зв"язок  (Прочитано 2655 раз)

Відсутній Yurkomik

  • Новачок
  • *
  • дописів: 6
  • Карма: +0/-0
  • I Love YaBB 2!
Конференц зв"язок
« : 2009-07-03 12:52:43 »
У нас тут й в усіх держорганізаціях значні витрати на серекторні (конференц) наради.
У мене є завдання знайти вихід через інтернет group voice chat/conferences.. Є багато того добра де потрібно розгорати сервер.. є ще сервіси на зразок
voxli.com та talkshoe.com, але вони: не локалізовані, перший не дає захисту інфи, другий за складний в налаштуванні для пенсіонерів..;(
Може ще щось підкажете?
Буду вдячний.

Скайп має обмеження на 25 користувачів ніби..

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #1 : 2009-07-03 14:29:47 »
Вам будуть потрібні сервери, щоб змішувати звукові потоки (вони можуть бути встановлені на машинах користувачів). Потоки  не можуть змішуватися самі. Підмішування кожного додаткового потоку додає певну затримку і додаткове навантаження на мережу.

Якого роду підказка вам потрібна?
[Fedora Linux]

Відсутній Yurkomik

  • Новачок
  • *
  • дописів: 6
  • Карма: +0/-0
  • I Love YaBB 2!
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #2 : 2009-07-03 14:56:01 »
Ну, якщо чесно мені простіше знайти овпенсорс сервіс на зразок tokbox.com чи taklshoe.com але більш адаптований до конференцій в укр організаціях.
Якщо такого нема - то програму яку можна поставити усім користувачам без розгортання загального сервера
Якщо такого нема, то серверне рішення яке б міг розгорнути не програміст, або друг програміст без досвіду за вечір..
Ідеальне завдання:
користувач заходить на сайт по прямому посиланню на конференцію
є вікно авторизації
авторизується
завантажуться конференція
є відеотрансляція з центрального офісу, можливе підєднання інших аудіо-відео на вимогу (дозвіл) головного офісу
запис конференції на вимогу
доступ до попередніх записів
створення списку користувачів за одним заходом
дозвіл гостьового доступу

Є щось таке? ;)
Якщо нема то треба зробити, по VoIP  бажано, щоб трансляцію на міський/мобільний телефон і з телефону підтримувало ;)
 І взагалі цікаво чи є аналоги комунікаційних центрів таких, щоб викликати користувачів зі списку, якщо нема за компом, то набирати його телефон, робочий, мобільний, скайп, аську, СМС.. зрозуміло, що частково  за плату..

І ще одне, потрібно підтримку не менше 40 користувачів на конференцію. Самк така кількість 30-40 учасників більшості учасників.. в ідеалі 1000 на прослуховування :)
« Змінено: 2009-07-03 15:09:52 від Yurkomik »

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #3 : 2009-07-03 15:54:49 »
Тобто, якщо я правильно зрозумів, необхідно зробити трансляцію якоїсь розмови в реальному часі на 1000-чу чоловік, а також мати можливість в будь-який момент ввімкнути кількох із цієї тисячі, щоб він міг побалакати з шефом. Тобто типова селекторна нарада.

Можна розбити на дві частини - спочатку всі слухають, що шеф триндить, потім шеф вібірково вмикає кількох людей на свій вибір щоб вони щось сказали (або вони  самі відкликаються), а всі слухають їхню розмову з шефом.

Першу частину можна реалізувати якось системою на зразок інтернет-радіо. Другу частину з допомогою VoIP (той-жеж Скайп).
[Fedora Linux]

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
[Fedora Linux]

Відсутній Yurkomik

  • Новачок
  • *
  • дописів: 6
  • Карма: +0/-0
  • I Love YaBB 2!
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #5 : 2009-07-03 16:21:26 »
Другу частину з допомогою VoIP (той-жеж Скайп).

Все дуже правильно. Але це не занадто просто, + скайп має ліміт учасників в 25 користувачів, а як кажуть оруми реально після 10 поч. проблеми..

Може є аналог скайпу з більшою кількістю користувачів?
або все ж вебсервіс на зразок tokbox тільки з контролем учасників?
Буду дуже вдячний за підказку..

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #6 : 2009-07-03 17:29:11 »
У вас там хор, чи що? Одночасно говорить як правило не більше двох чоловік.

Я пропоную реалізувати стандартну схему проведення нарад з великою кількістю учасників: є ведучий, який і вибирає кому надати слово.

З власної практики проведення голосових нарад по інтернету, основна проблема не як підключити всіх учасників, а як заткнути всіх зайвих, що вони не шуміли.
[Fedora Linux]

Praporshic

  • Гість
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #7 : 2009-07-03 18:25:33 »
З власної практики проведення голосових нарад по інтернету, основна проблема не як підключити всіх учасників, а як заткнути всіх зайвих, що вони не шуміли.

Як то кажуть "+нескінченність".
Власне IMHO, треба брати щось штибу OpenSIPS та робити на його основі. Якщо можливостей буде замало - Asterisk
« Змінено: 2009-07-03 18:25:48 від Praporshic »

Відсутній Yurkomik

  • Новачок
  • *
  • дописів: 6
  • Карма: +0/-0
  • I Love YaBB 2!
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #8 : 2009-07-03 20:22:33 »
З власної практики проведення голосових нарад по інтернету, основна проблема не як підключити всіх учасників, а як заткнути всіх зайвих, що вони не шуміли.

Як то кажуть "+нескінченність".
Власне IMHO, треба брати щось штибу OpenSIPS та робити на його основі. Якщо можливостей буде замало - Asterisk

1) То іи пропонуєте брати звук зі скайпу і якимось чудом робити його доступним через інтернет радіо? ;)
Це теж вихід, але воно все фрагментарно.. Мені частково подобається підхід Google Voice коли я можу обрати на який телефон (засіб звязку) учасника телефонувати, щоб він був доступний.. Систему можна було б використовувати для постійного звязку з учасниками.. Декому пів дня потрібно, щоб прибути, а так що ранку планівку з проблемними учасниками можна проводити, на перспективу СМС розсилати, прямо з бази  користувачів телефонувати на мобільний..

Стосовно   різних там OpenSIPS та Asterisk то навіть не смішно.. там цілу команду слід наймати.. а потрібно готове рішення ;)
Звісно

Praporshic

  • Гість
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #9 : 2009-07-04 00:01:51 »
Стосовно   різних там OpenSIPS та Asterisk то навіть не смішно.. там цілу команду слід наймати.. а потрібно готове рішення ;)
Звісно
А... ну тоді готуйтесь платити чималі кошти. Інакше не буває.

Відсутній anatolijd

  • Графоман
  • ****
  • дописів: 325
  • Карма: +0/-0
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #10 : 2009-07-05 14:10:11 »
У мене в канторі для розмов і конференцій між віддаленими офісами використовується Asterisk.
В тих хто часто дзвонить (більшість) -  апаратний ІР-телефон, ті хто користується лише час-від часу - юзають софт від Bria Counterpath.
Конференція на 50 чоловік - буває. Проблем з якістю звязку менше ніж проблем з затиканням "шумогенераторів".
Все настроював один чоловік.

Візуальна картинка  - ми викристовуєм Webex, але "бюджетникам" таке не підходить.

Praporshic

  • Гість
Re: Конференц зв"язок
« Відповідей #11 : 2009-07-05 22:49:46 »
Візуальна картинка  - ми викристовуєм Webex, але "бюджетникам" таке не підходить.

+1
До речі, мені так і не вдалося подивитися його з Linux, хоча ніби повинно було працювати....