Отже, виникло бажання перевести ігровий комп'ютер для домашніх на Linux. Всякі дрібні цяцьки під Wine запускаються нормально, а от щось велике викликає проблеми. Зараз відкиньтеся на спинку крісла © і слухайте довгу та нещасну історію.
Маю Athlon II X4 640 та Radeon HD6850, на них стоїть Debian Wheezy amd64 і заводські самі останні дрова від AMD.
Звісно, із штатним Wine гра і не здумала запускатися. В інтернетах кажуть, що треба або патчити, або викачувати і збирати самий новий — якого патчити не треба.
Зібрав найновіший Wine 1.7.7. У WoT запустився launcher і здійснив оновлення. Сама гра запускатися відмовилася у вигляді чисто білого вікна і більше нічого. Подивився логи, виявив, що у Wine немає 3D прискорення, хоча драйвер його дає — glxinfo та glxgears кажуть, що все гаразд.
Встановив multiarch, наставив i386 пакунків для сумісності. Брешу, я їх ще наставив коли збирав wine. І коли спробував перевстановити заводський драйвер, отримав неробочу графіку із помилкою wrong ELF class ELFCLASS32 для libgl.so. Порився я у /lib та /lib64, виявив, що всі файли на місці, проте система вперто плутає 32- та 64 розрядні пакунки.
Ситуацію розрулили пропрієтарні дрова із non-free репозиторію Debian — у них усе було нормально, помилок про відсутнє 3D-прискорення немає і бібліотеки всі на місці. Проте гра не запускається — білий екран. Про те, що треба встановити купку віндових runtime бібліотек через winetricks — я знаю.
Потім я знайшов PlayOnLinux, встановив WoT під ним. Під ним танки запустилися, показали заставку, дали залогінитися, але далі етапу синхронізації справа не просунулася — гра намертво зависає, без повідомлень про помилки.
Зліз на вільні драйвери — отримав точно те саме.
Далі не знаю, що робити.