Автор Гілка: Знайшов помилку і... отримав подарунок  (Прочитано 3216 раз)

ussca

  • Гість
Доброго дня!
**************
**************
**************
Інформацію вже передано розробникам для доопрацювання.

Дякуємо Вам, що помітили помилку та повідомили нам про це!

В якості вдячності хочемо Вам запропонувати подарунок-сюрприз.

Якщо згідні, то уточніть, будь ласка, Ваше ПІБ, номер телефону та адресу для
доставки (напишіть назву населеного пункту та відділення для доставки подарунка).

Очікуємо на Вашу відповідь протягом доби!

Дякуємо за Ваше звернення!


« Змінено: 2024-08-14 05:54:21 від Володимир Лісівка »

ussca

  • Гість
другий малюнок не важкий. всього лише 120 кбт. Мабуть, потрібно було розміри картинки зменшити(?)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Зменшив розміри до width=1000.

Вітаю з подарунком.  [smiley=gift.gif]
[Fedora Linux]

ussca

  • Гість
це ыще не все. 9 серпня я натрапив на помилку у хостера. Не помилка в договорі, як було з гіперхост, а помилка в коді. ну еее, не конкретно помилка, а результат цієї недоробки. Подарунків, знижок за це мені "ніхто ніччо". Скрін не укрМова.


А раніше не один раз писав-і-писав про знайдені помилки вна Приват24, але все закінчувалось нічим. І про неадекватну роботу приватовських банкоматів колись постійно писав, поки вони не виправили це (пройшло місяців два або більше). Ніхто ніяких подарунків. Іноді доводилось доказувати і сперечатись з першою лінією підтримки.

ааа, з хостером трішки схожа ситуація вийшла. Я їм пишу У вас щось з рахунками клієнтів не так. А вони мені стандартну фігню пишуть "ми змінили тарифи з такого-то числа бла бла бла".

Попросив передати тікет далі і ооо чудо, це помилка!

ussca

  • Гість
Зменшив розміри до width=1000.

Вітаю з подарунком.  [smiley=gift.gif]
Зернова мелена кава в упаковці (якщо комусь цікаво).

Дизайн наклейок на упаковку з кавою... жахливенький. Написи білим кольором на білому фоні не дуже помітні. Про все інше нічого не буду розповідати.

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3820
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
У випадках коли ваші повідомлення ігнорують, зв'яжіться з власником і запропонуйте їм прочитати книгу «Скарга — це подарунок», або подумайте як заробити самому на цій проблемі вашого майбутнього конкурента. Багато бізнесів піднялося саме на тому, що вони обслуговують клієнтів краще, ніж їхні попередники. У нас це наприклад Нова Пошта (обійшла Укрпошту) та Приватбанк (Privat24 обійшов традиційні банки).

У вас загострене почуття якості, тому я би радив вам прочитати Continuous Discovery Habbits (Звички Безперервного Пошуку [Нових Продуктів]), The Mom Test, подивитися навчальні відео YCombinator, знайти проблему, а потім вирішити її краще ніж конкуренти. Ваші Користувачі будуть вам вдячні.
[Fedora Linux]