У випадках коли ваші повідомлення ігнорують, зв'яжіться з власником і запропонуйте їм прочитати книгу «Скарга — це подарунок», або подумайте як заробити самому на цій проблемі вашого майбутнього конкурента. Багато бізнесів піднялося саме на тому, що вони обслуговують клієнтів краще, ніж їхні попередники. У нас це наприклад Нова Пошта (обійшла Укрпошту) та Приватбанк (Privat24 обійшов традиційні банки).
У вас загострене почуття якості, тому я би радив вам прочитати Continuous Discovery Habbits (Звички Безперервного Пошуку [Нових Продуктів]), The Mom Test, подивитися навчальні відео YCombinator, знайти проблему, а потім вирішити її краще ніж конкуренти. Ваші Користувачі будуть вам вдячні.