Прикльна штука в тому, що система рух+оцінювання легко перекладається
на інше (можливо глючне, з неточним відтворенням) обладнання.
Особливо важливо для тренування у цифровому середовищі, що переносять рухи
на реальні фізичні пристрої.
Але підхід "ось вам відео", а ви йому "вірте на слово" (може воно в ШІ згенеровано
і такий рух неможливий фізично

)), то дуже часткове сприйняття можливих задач.
Головне тут... відсутність формулювання що саме є "метою".
От як в анекдоті, де йдуть дві людини, одна викопує ямку, а інша закопує.
Задля чого? А там ще повинна була бути третя, яка дерева висаджує, але вона не прийшла.

))
(всі інші "рухи" двох людей відтворені дуже точно)
"Повторювати рух" це так само самому зізнатися в тому що сам не знаєш мети своїх рухів.
Це "перекласти загадки, що сам не розгадав" на "іншого".
А "накладати два механізми", це от як на головній наразі світиться половина лінка
з цього посту

)) Бо обидві "алгоритми" зробили рівно те що їх попросили
(1. "обрізати пост", 2. "підсвітити лінк"). А те що половина лінку веде в ... "ад",
так то ж вже ваша проблема

))