:[|||||]: , але свої 2 копійки додам.
ALSA не така складна, як громіздка. І до того ж, дуже, дуже погано документована. Недоліки PulseAudio не смертельні, рано чи пізно автор допертить, як дійти компромісу між латентністю і гнучкістю, а "рваний" звук - проблема не PulseAudio, я ядра, що не може толком ще реальний час обробляти і надавати процесам гарантії по часу. Та ситуація і тут не така сумна, велика частина rt вже переїхала в основну гілку ядра, скоро переїде решта.
Справа в тому, скоріше, що до недавнього часу на настільний Лінукс більшість дистрибутивів плювати хотіли, і тому до звуку їм було більше ніж байдуже. От і ASLA не отримувала належної підтримки, і решта звукової інфраструктури, і rt латки в тому числі.
Зараз ситуація, очевидно, змінюється, і змінюється швидко. Згадайте "суцільні гальма" з XFree86. що з ними стало? xfree.org вже не "гальма" і досить швидко реагує на потреби часу. Теж саме буде і зі звуком, скоро і до нього руки дійдуть.
В OSS4 поки ще не віриться, але щось крос-платформове потрібно. Мабуть тому PulseAudio знайшло підтримку. Тільки щось зовсім воно ще далеке від реальних потреб...