Автор Гілка: Qt/KDE поверх OpenGL  (Прочитано 3109 раз)

Відсутній DalekiyObriy

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1936
  • Карма: +5/-0
Qt/KDE поверх OpenGL
« : 2009-08-19 21:23:06 »
Зак Русин (Zack Rusin), відомий хакер X. Org і KDE, написав в своєму блозі (англ.) про різні можливості відтворення графіки бібліотекою Qt. Qt може використовувати растровий двигун ЦП,  двигун X11 з X Render, що дозволяє прискорити деякі дії за допомогою графічного процесора або двигун OpenGL. Рендерінг, який використовується Qt, залежить від платформи, використаних функцій Qt та чи було явно задано параметр графічної системи при запуску програми.

Очевидно, що використання растрового двигуна є найповільнішим, використання X Render дещо швидше, але найкращим є використанням OpenGL. Проблема в тому, що не всі функції присутні в бібліотеці підтримки OpenGL і тоді відтворення відкочується на растровий двигун. Тому Зак стверджує, що чим більше ми будемо використовувати OpenGL, тим швидше будемо знаходити проблеми і тим швидше ми отримаємо оптимальний стек для відтворення графіки.
Fedora 35 (x86-64)

romi

  • Гість
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #1 : 2009-08-19 21:30:38 »
А мені OpenGL теж подобається  :)

Відсутній Re.

  • Загальний модератор
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1898
  • Карма: +1/-0
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #2 : 2009-08-20 00:42:10 »
двигун
Не рушій?
А мені OpenGL теж подобається  :)
Цікаво, чому ж це? :)

Відсутній DalekiyObriy

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1936
  • Карма: +5/-0
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #3 : 2009-08-20 01:29:34 »
двигун
Не рушій?
двигуновий рушій чи рушійний двигун? :)
я не бачу великої різниці, вживаю і так і так, на r2u це практично синоніми, можливо, двигун має трішки технічніше забарвлення, а рушій — загальніше, але в контексті вище, здається, і так і так добре

P.S. наступний раз буду вживати «рушій» для балансу :)
Fedora 35 (x86-64)

Відсутній Re.

  • Загальний модератор
  • Літератор
  • *****
  • дописів: 1898
  • Карма: +1/-0
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #4 : 2009-08-20 02:10:22 »
...двигун має трішки технічніше забарвлення, а рушій — загальніше, але в контексті вище, здається, і так і так добре...
Оскільки тутешні модератори не люблять подібні питання в розділі-віснику, буду коротко: двигун — машина. рушій — усе, що рухає, тобто більш загальне значення. Двигуном можна називати лише в області hardware.
P.S. наступний раз буду вживати «рушій» для балансу :)
Ви й тут ужили це слово п'ять раз, якби так уважали, то замінили б хоч одне. ;)

romi

  • Гість
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #5 : 2009-08-20 10:17:34 »
А мені OpenGL теж подобається  :)
Цікаво, чому ж це? :)
1) відкритість,
2) кросплатформенність,
3) функціональність.
Наприклад до MS Directx можна віднести лише останній з цих пунктів і то не завжди, далеко не завжди...

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #6 : 2009-08-20 10:28:46 »
Пан займається 3D? Графіка, gamedev?
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

romi

  • Гість
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #7 : 2009-08-20 11:06:31 »
Ну трохи...
Для Counter-strike 1.6, CS Source і іще деяких ігор я створював власні карти (3D), думав було уже почати створювати свій мод на двигунці (  :) ) Source, заразом читав літературу... Але це було в житті під кватирками.
Потім наткнувся в інтернеті на статтю про Linux. Зрозумів що закрите ПЗ - погано. Мене це зацікавило. Встановив я Linux, користувався ним, налаштовував.
Налаштовую по цей день. От коли все налаштую, тоді і в графіку полізу.
Бо вважаю, що людина, яка не може правильно налаштувати свою операціну систему не повинна лізти в розробку ПЗ, навіть якщо це ігри...

Відсутній Satan

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 141
  • Карма: +0/-0
  • C++ Guru
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #8 : 2009-08-21 02:25:08 »
Бо вважаю, що людина, яка не може правильно налаштувати свою операціну систему не повинна лізти в розробку ПЗ, навіть якщо це ігри...

що що, а ігри найбільш платформо незалежні ) я от зараз займаюсь розробкою під iPhone і при цьому зовсім не знаю Objective-C ) більше того основну частину роботи взагалі роблю  на Visual Studio під віндовсом )
Ubuntu 8.04

Praporshic

  • Гість
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #9 : 2009-08-21 13:20:42 »
Бо вважаю, що людина, яка не може правильно налаштувати свою операціну систему не повинна лізти в розробку ПЗ, навіть якщо це ігри...

що що, а ігри найбільш платформо незалежні ) я от зараз займаюсь розробкою під iPhone і при цьому зовсім не знаю Objective-C ) більше того основну частину роботи взагалі роблю  на Visual Studio під віндовсом )
О, треба вас з одним з місцевих девелоперів зконтактувати. Людина теж пише під йаМобілко у VisualStudio, і лається що нормальних девелоперів під це майже немає, нема з ким поспілкуватись та порадитись.
« Змінено: 2009-08-21 13:21:27 від Praporshic »

Відсутній Satan

  • Кореспондент
  • ***
  • дописів: 141
  • Карма: +0/-0
  • C++ Guru
Re: Qt/KDE поверх OpenGL
« Відповідей #10 : 2009-08-21 13:26:14 »
Цитата
нема з ким поспілкуватись та порадитись.

ой як знайомо )

а що було б непогано зробити спеціальний розділ для iPhone девелоперів у Visual Studio на linux.org.ua :D
« Змінено: 2009-08-21 13:27:14 від Satan »
Ubuntu 8.04