L
i
nux.org.ua
Головна
Форум
Довідка
Правила
Пошук
Увійти
Реєстрація
Linux.org.ua
»
Новини
»
Новини
»
Battle for Wesnoth 1.10
« попередня гілка
наступна гілка »
Друк
Сторінки:
1
Автор
Гілка: Battle for Wesnoth 1.10 (Прочитано 2935 раз)
Володимир Лісівка
Адміністратор ЩОДО
Видавець
дописів: 3822
Карма: +11/-0
Програміст
Battle for Wesnoth 1.10
«
:
2012-02-18 12:27:30 »
Після тривалої розробки доступний реліз
Battle for Wesnoth 1.10
, кроссплатформенної покрокової стратегії в жанрі фентезі, що підтримує як проходження кампаній одним гравцем так і багатокористувацьку гру по мережі або за одним комп'ютером. Код ігри розповсюджується під вільною ліцензією GPL.
Найбільш помітні
зміни
:
Для гравців:
Система планування дій, що дозволяє спільно з союзниками будувати плани, що корисно в мультиплеєрних іграх (приклад на скріншоті справа);
Додано декілька нових типів ландшафту, багато старих типів ландшафту були перемальовані. Зокрема, з'явилися вулкани, анімована вода, реалізований ряд декоративних прикрас місцевості, повністю перемальований трав'янистий ландшафт. В цілому це зробило багато карт помітно красивішим.
Для багатьох юнітів, наприклад, раси saurians, була задіяна анімація для стану спокою, що зробило гру більш справжньою.
Перероблені звукові треки теми Northerners, додано 2 нових музичні треки: Battle Epic і Silvan Sanctuary.
Кампанії:
Додана нова кампанія - Dead Water. У цій кампанії ви граєте за молодого merman'а, що є спадкоємцем трону. Вашим завданням буде відбити напад мерців (undead) і врятувати свій народ від знищення. Ця кампанія була реалізована і доведена до релізного стану в рамках проекту
Wesnoth-UMC-Dev
;
Вже існуючі кампанії були доопрацьовані, наприклад, історія подій в кампанії A Tale of Two Brothers's була переписана, а кілька сценаріїв кампанії Legend of Wesmere були перероблені щоб зробити геймплей більш динамічним.
Мультиплеєр:
Представлений ряд нових мультиплеєрних карт: Aethermaw, Arcanclave Citadel, Thousand Stings Garrison і Volcano. Безліч змін та коригувань балансу на інших картах, зокрема, можна відзначити використання всіх нових типів ландшафту.
Загальні зміни:
Нові набори портретів для An Orcish Incursion, Descent into Darkness, Sceptre of Fire, The Rise of Wesnoth, і The South Guard. Також реалізовані спільні портрети для деяких випадків, наприклад, які підходять для більшості представників раси Drakes або для всіх скелетообразних представників раси undead.
Система освітлення тепер може підсвічувати різні області по різному, краще відображаючи поточний час доби в різних областях і реалізуючи різні ефекти, наприклад стало можливим залишити печери темними в ситуації коли зовні світлий час доби.
Юніти постраждалі від атаки які викликають уповільнення тепер підсвічуються синім відтінком, що дозволяє їх просто ідентифікувати на поле бою.
Різні зміни в інтерфейсі користувача. Наприклад, можна видалити відразу декілька адд-онів позначивши їх чекбоксами. Бічна панель поліпшена в плані читання написів.
Для розробників:
У версії 1.10 для розробників з'явилося багато нових можливостей, наприклад, persistent variables, що дозволяють запам'ятовувати стан між різними сесіями, що дозволяє наприклад передати результати проходження однієї кампанії в іншу кампанію, можливо змінивши якісь аспекти цієї кампанії в залежності від подій що мали місце в іншій кампанії.
Поліпшено можливості пов'язані з використанням Lua, зокрема багато змін і поліпшень в плані використання Lua для реалізації логіки AI.
Палітра ландшафту сильно розширена за рахунок нових типів ландшафту а також нових структур і декорацій, що дозволяє створювати набагато красивіші карти.
В рамках Google Summer of Code реалізований плагін для Eclipse, що дозволяє проводити розробку в Eclipse з безліччю різних можливостей.
Нова серія значків, відмалювали в тому ж стилі що і значки атак. Додані картинки предметів типу склянок зі зіллям, броні, одягу, ювелірних виробів тощо, які можуть стати в нагоді авторам карт.
Шкода але українською мовою тут і не пахне.
Встановлення:
Пишу про встановлення лише в Arch Linux та Gentoo, так як користуюсь в основному цими дистрибутивами, про встановлення у всіх інших читайте на сторінці
завантаження
бінарних збірок гри.
Arch Linux
Код:
[Вибрати]
sudo pacman -S wesnoth
Gentoo:
Код:
[Вибрати]
emerge wesnoth
wesnoth.org
Джерело:
www.localizator.pp.ua
«
Змінено: 2012-02-18 12:28:04 від lvm
»
Записаний
[Fedora Linux]
Ign1111
Письменник
дописів: 829
Карма: +0/-0
Linux 4ever!
Re: Battle for Wesnoth 1.10
«
Відповідей #1 :
2012-02-19 10:54:15 »
Цитата: Володимир Лісівка від 2012-02-18 12:27:30
Шкода але українською мовою тут і не пахне.
В більш старих версіях була. Тільки перекладена на відсотків 30-40. Там ще назву юнітів давали на український манер...
Записаний
Linux. The future is open.
Сергій Лисовенко
Літератор
дописів: 1489
Карма: +0/-0
Re: Battle for Wesnoth 1.10
«
Відповідей #2 :
2012-03-16 09:54:50 »
Цитата: Володимир Лісівка від 2012-02-18 12:27:30
Шкода але українською мовою тут і не пахне.
На стільки шкода, що готові взяти на себе тягар координування процесу українізації?
Записаний
Якщо Лінукс написали студенти - нехай вони під ним і навчаються.
Друк
Сторінки:
1
« попередня гілка
наступна гілка »
Linux.org.ua
»
Новини
»
Новини
»
Battle for Wesnoth 1.10