Автор Гілка: Battle for Wesnoth 1.10  (Прочитано 2935 раз)

Відсутній Володимир Лісівка

  • Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • *****
  • дописів: 3822
  • Карма: +11/-0
  • Програміст
Battle for Wesnoth 1.10
« : 2012-02-18 12:27:30 »
Після тривалої розробки доступний реліз Battle for Wesnoth 1.10, кроссплатформенної покрокової стратегії в жанрі фентезі, що підтримує як проходження кампаній одним гравцем так і багатокористувацьку гру по мережі або за одним комп'ютером. Код ігри розповсюджується під вільною ліцензією GPL.



Найбільш помітні зміни:

Для гравців:

  • Система планування дій, що дозволяє спільно з союзниками будувати плани, що корисно в мультиплеєрних іграх (приклад на скріншоті справа);
  • Додано декілька нових типів ландшафту, багато старих типів ландшафту були перемальовані. Зокрема, з'явилися вулкани, анімована вода, реалізований ряд декоративних прикрас місцевості, повністю перемальований трав'янистий ландшафт. В цілому це зробило багато карт помітно красивішим.
  • Для багатьох юнітів, наприклад, раси saurians, була задіяна анімація для стану спокою, що зробило гру більш справжньою.
  • Перероблені звукові треки теми Northerners, додано 2 нових музичні треки: Battle Epic і Silvan Sanctuary.
Кампанії:

  • Додана нова кампанія - Dead Water. У цій кампанії ви граєте за молодого merman'а, що є спадкоємцем трону. Вашим завданням буде відбити напад мерців (undead) і врятувати свій народ від знищення. Ця кампанія була реалізована і доведена до релізного стану в рамках проекту Wesnoth-UMC-Dev;
  • Вже існуючі кампанії були доопрацьовані, наприклад, історія подій в кампанії A Tale of Two Brothers's була переписана, а кілька сценаріїв кампанії Legend of Wesmere були перероблені щоб зробити геймплей більш динамічним.
Мультиплеєр:

  • Представлений ряд нових мультиплеєрних карт: Aethermaw, Arcanclave Citadel, Thousand Stings Garrison і Volcano. Безліч змін та коригувань балансу на інших картах, зокрема, можна відзначити використання всіх нових типів ландшафту.
Загальні зміни:

  • Нові набори портретів для An Orcish Incursion, Descent into Darkness, Sceptre of Fire, The Rise of Wesnoth, і The South Guard. Також реалізовані спільні портрети для деяких випадків, наприклад, які підходять для більшості представників раси Drakes або для всіх скелетообразних представників раси undead.
  • Система освітлення тепер може підсвічувати різні області по різному, краще відображаючи поточний час доби в різних областях і реалізуючи різні ефекти, наприклад стало можливим залишити печери темними в ситуації коли зовні світлий час доби.
  • Юніти постраждалі від атаки які викликають уповільнення тепер підсвічуються синім відтінком, що дозволяє їх просто ідентифікувати на поле бою.
  • Різні зміни в інтерфейсі користувача. Наприклад, можна видалити відразу декілька адд-онів позначивши їх чекбоксами. Бічна панель поліпшена в плані читання написів.
Для розробників:

  • У версії 1.10 для розробників з'явилося багато нових можливостей, наприклад, persistent variables, що дозволяють запам'ятовувати стан між різними сесіями, що дозволяє наприклад передати результати проходження однієї кампанії в іншу кампанію, можливо змінивши якісь аспекти цієї кампанії в залежності від подій що мали місце в іншій кампанії.
  • Поліпшено можливості пов'язані з використанням Lua, зокрема багато змін і поліпшень в плані використання Lua для реалізації логіки AI.
  • Палітра ландшафту сильно розширена за рахунок нових типів ландшафту а також нових структур і декорацій, що дозволяє створювати набагато красивіші карти.
  • В рамках Google Summer of Code реалізований плагін для Eclipse, що дозволяє проводити розробку в Eclipse з безліччю різних можливостей.
  • Нова серія значків, відмалювали в тому ж стилі що і значки атак. Додані картинки предметів типу склянок зі зіллям, броні, одягу, ювелірних виробів тощо, які можуть стати в нагоді авторам карт.


Шкода але українською мовою тут і не пахне.

Встановлення:

Пишу про встановлення лише в Arch Linux та Gentoo, так як користуюсь в основному цими дистрибутивами, про встановлення у всіх інших читайте на сторінці завантаження бінарних збірок гри.

Arch Linux
sudo pacman -S wesnothGentoo:
emerge wesnothwesnoth.org

Джерело: www.localizator.pp.ua
« Змінено: 2012-02-18 12:28:04 від lvm »
[Fedora Linux]

Відсутній Ign1111

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 829
  • Карма: +0/-0
  • Linux 4ever!
Re: Battle for Wesnoth 1.10
« Відповідей #1 : 2012-02-19 10:54:15 »
Шкода але українською мовою тут і не пахне.

В більш старих версіях була. Тільки перекладена на відсотків 30-40. Там ще назву юнітів давали на український манер...
Linux. The future is open.

Відсутній Сергій Лисовенко

  • Літератор
  • ******
  • дописів: 1489
  • Карма: +0/-0
Re: Battle for Wesnoth 1.10
« Відповідей #2 : 2012-03-16 09:54:50 »
Шкода але українською мовою тут і не пахне.
На стільки шкода, що готові взяти на себе тягар координування процесу українізації? ;)
Якщо Лінукс написали студенти - нехай вони під ним і навчаються.