Тому що з статично злінкованою бібліотекою ZenGL мені не вдалося зкомпілювати для певних архітектур.
Я взагалі забецався підготовлювати середовище 64-бітної Кубунти для, того щоб компілювати і для вінди 32/64 і для лункусу 32.
Потім воно вже компілює, але не хоче статично компілювати бібліотеку, чогось йому там не вистачає в системі - забив на це. Все одно у мене є ще купа файлів до бінарника і тому наявність ще одного файла не є критичним.
Якщо у вас є досвід - можете поправити і якщо буде ваша ласка, то дайте джерельні коди - я внесу зміни в джерельний код.
А більше всього цікавить як зробити компіляцію FPC+ZenGL під Андроїд. На форумах пишуть що да, проте я трохи пробував - не виходило ARM довести до розуму. Якби якусь віртуалку вже з усім налаштованим - було б супер...((( Тим паче, що це не єдиний проект, що я роблю на FPC і всі вони для Андроїду були б супер!