Автор Гілка: radeon direct rendering  (Прочитано 5901 раз)

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
radeon direct rendering
« : 2008-03-08 10:29:59 »
Запустив Google Earth - а він мені каже що немає апаратного прискорення 3D.
Подивився ближче - дійсно немає. А було. Можливо, я щось наробив в ядрі коли перезбирав, можливо... не знаю. Використовую вільні драйвери radeon.
Рився в xorg.conf, там були закоментовані секції dri та ще деякі. Розкоментував - недопомоголо. Взяв xorg.conf з Федори 7, що стоїть на окремому вінчестері - там прискорення працює. Теж не спрацювало.
piktor@numberworker:~$ glxgears
1465 frames in 5.1 seconds = 289.883 FPS
piktor@numberworker:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
    GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
    GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
    GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
    GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.4 (1.5 Mesa 6.5.2)
OpenGL extensions:
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
    GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
    GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
    GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
    GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
    GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
    GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
    GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
    GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
    GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
    GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
    GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
    GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
    GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
    GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
    GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
    GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
    GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
    GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
    GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 16 tc  0 16  0 r  y  .  5  6  5  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
0x24 16 tc  0 16  0 r  y  .  5  6  5  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
0x25 16 tc  0 24  0 r  y  .  5  6  5  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x26 16 tc  0 24  0 r  .  .  5  6  5  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x27 16 dc  0 16  0 r  y  .  5  6  5  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
0x28 16 dc  0 16  0 r  y  .  5  6  5  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
0x29 16 dc  0 24  0 r  y  .  5  6  5  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x2a 16 dc  0 24  0 r  .  .  5  6  5  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
piktor@numberworker:~$  
« Змінено: 2008-03-08 10:32:19 від Piktor »
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній cadca

  • Письменник
  • *****
  • дописів: 955
  • Карма: +0/-0
  • free like beer
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #1 : 2008-03-08 12:36:38 »
Рився в xorg.conf, там були закоментовані секції dri та ще деякі.
Часом не оці:...
Section "Module"
    Load "dbe" # Double-Buffering Extension
    Load "v4l" # Video for Linux
    Load "extmod"
    Load "type1"
    Load "freetype"
    Load "glx" # 3D layer
    Load "dri" # direct rendering
EndSection
...
Section "DRI"
        Mode    0666
EndSection
Ubuntu 20.04/18.04; CentOS 7.x

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #2 : 2008-03-08 13:42:17 »
Ану погляньте - може щось скажете звідси (рідний МОПСівський конфіг, теж не працює)
Просто я думаю що щось наробив у ядрі. Що необхідно включити в останньому для такого діла?
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #3 : 2008-03-08 14:20:38 »
Можете не дивитися - справа була у ядрі. Я в приступах червоноокості видалив звідти direct rendering management. У цьому винні дрібном'які з riaa вкупі, які сказали що DRM це digital right management. От я і подумав - а на дідька воно мені в ядрі?
Потім таки знайшов що повинно бути увімкнене для роботи прискорення - відповідний agpgart, drm та, власне, radeon
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Praporshic

  • Гість
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #4 : 2008-03-08 14:25:19 »
У цьому винні дрібном'які з riaa вкупі, які сказали що DRM це digital right management.

Вони тут ні до чого, це все наслідки слаки та почервоніння очей  :P

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #5 : 2008-03-08 14:39:42 »
У цьому винні дрібном'які з riaa вкупі, які сказали що DRM це digital right management.

Вони тут ні до чого, це все наслідки слаки та почервоніння очей  :P
Аргументуйте будь-ласка, бо я не згоден. Ядро можна перезбирати в будь-якому дистрибутиві і видалити модуль з підозрілою назвою DRM можна теж. І для цього, навіть, не потрібно бути червонооким.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Відсутній Pablo

  • Дописувач
  • **
  • дописів: 96
  • Карма: +0/-0
  • Погроміст
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #6 : 2008-03-08 14:59:24 »
Подібна проблема вирішилась шляхом відключення Xgl (якщо він, звичайно, включений)

mkdir ~/.config/xserver-xgl
touch ~/.config/xserver-xgl/disable

Перезапускаєм віконний менеджер.
Тихіше їдеш -дальше будеш...
від місця призначення

Praporshic

  • Гість
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #7 : 2008-03-08 15:21:55 »
Аргументуйте будь-ласка, бо я не згоден. Ядро можна перезбирати в будь-якому дистрибутиві і видалити модуль з підозрілою назвою DRM можна теж. І для цього, навіть, не потрібно бути червонооким.
Слака приводить до почервоніння очей - відомий факт :P. Почервоніння очей ускладнює читання вбудованих хелпів, у яких написано, що то за модуль (а це слід робити перед будь-якими маніпуляціями з модулем).

До того ж, у інших дистрах (хіба що у source-based) ядро взагалі не прийнято перезбирати (тільки коли припече), а у дистрибутивних збірках такої проблеми нема.

P.S. І не треба перекладати з хворої голови на контужену.
« Змінено: 2008-03-08 15:22:40 від Praporshic »

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #8 : 2008-03-08 20:51:22 »
А мені якраз і припекло:
http://linux.org.ua/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1204297092
А раз я вже туди поліз то можна повидаляти наприклад підтримку звукових Creative, відях від nVidia, підтримку force feedback devices та керуванням фоновою підсвіткою в рідкокристалічних екранах. Тому-що цього добра в мене немає. А також прибрати підтримку пару десятків файлових систем, національних кодувань і т. д. Як результат ядро зменшилося в розмірі і почало відчутно швидше стартувати. Хоча, для Вас це не актуально - Ваша система не вимикається ніколи, тому і час завантаження не має значення.
Цитата
Слака приводить до почервоніння очей - відомий факт
А з цього місця подетальніше. Чим загрішила саме Слака? Ті-ж дії можна робити і під іншими дистрами.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Praporshic

  • Гість
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #9 : 2008-03-09 11:38:42 »
Ті-ж дії можна робити і під іншими дистрами.
Але після цього вони перетворюються на слаку.

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #10 : 2008-03-09 21:19:15 »
Ті-ж дії можна робити і під іншими дистрами.
Але після цього вони перетворюються на слаку.
Так. Нам пряма дорога в Knoppix де нічого не треба колупати взагалі. А Михайла Даниленка попросимо закрити гілку "Адміністрування". Сергію, Ви то самі періодично в нетрі системи залазите.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Praporshic

  • Гість
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #11 : 2008-03-09 22:01:33 »
Так. Нам пряма дорога в Knoppix де нічого не треба колупати взагалі. А Михайла Даниленка попросимо закрити гілку "Адміністрування". Сергію, Ви то самі періодично в нетрі системи залазите.
Хто сказав таку дурницю? Колупати у живчиках багато чого треба. А що стосується слаки, то:
1. Не люблю BSD-style завантаження.
2. tgz - далеко не кращий випадок для бінарного пакунку. Особливо, якщо врахувати надання переваги встановленню з сирців.

Копирсатись у нетрях системи можна по різному. Системи штибу Red Hat & Debian не дуже дозволять при цьому отримати повний безлад. А от у слаки подібного захисту від дурня нема. Я сподіваюсь ніхто не забув правило:
Якщо не зробиш захист від дурня, то сам виявишся тим, від кого треба було захищатись.

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #12 : 2008-03-09 22:28:42 »
Цитата
Не люблю
Я не сумніваюся що Ви маєте більший рівень знань ніж я в цій області, але "люблю/не люблю" це не аргумент. Але якщо Ви поясните мені як недосвідченому на прикладах що і до чого - очевидно я прийму до уваги і замовлю на Лафоксі Дебієн.
Але для початку слід зауважити що я маю на меті навчитися колупатися глибоко в системі, власне тому я і обрав дистрибутив поскладніше. А на чому Ви вчилися?
По перше - чом погане BSD-style завантаження?
Далі - чим поганий tgz?
Іще - як-же захищається Debian & Red Hat від дурня? В кінці кінців доводиться інколи ставати дурнем, оскільки під рукою немає гуру який дасть повчитися на своїх помилках.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.

Praporshic

  • Гість
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #13 : 2008-03-09 23:22:11 »
Не люблю через його малу (як на мене) гнучкість. Може більшості й не треба мати кілька рівнів завантаження, кожен зі своїм комплектом сервісів, а от мені таке зручно. BSD-style має лише два стани завантаженої системи - звичайний та single user mode. Мені цього замало. Через це й не люблю.
Вчитись я починав з ASPLinux. Потім була SuSE 9.2, потім Mandriva 2005 LE/2006. Після них - Debian + FreeBSD на робочих серверах.

Про недоліки BSD-style вже висловився. Майк Шигорін, якщо буде його ласка, додасть більше.
Про tgz - я щось не пам'ятаю про наявність і ньому чогось штибу postinstall/preinstall як у deb & rpm. А воно дуууже зручно. Так само як і нормальний перелік залежностей у самому пакунку (разом з його описом та іншим).
Debian, Red Hat та інші захищаються від дурня досить просто: вони мають прості та зручні інструменти для налаштування системи, що не дозволяють так нашкодити, як це було б зроблено руками. Хоча (на відміну від SUSE) вони дають можливість й руцями накоїти бід.

Відсутній piktor

  • Видавець
  • *******
  • дописів: 3396
  • Карма: +0/-0
Re: radeon direct rendering
« Відповідей #14 : 2008-03-10 19:47:02 »
А яку практичну користь можуть дати кілька рівнів завантаження і які на це є альтернативи?
Цитата
Про tgz - я щось не пам'ятаю про наявність і ньому чогось штибу postinstall/preinstall як у deb & rpm. А воно дуууже зручно. Так само як і нормальний перелік залежностей у самому пакунку (разом з його описом та іншим).
Поясніть недосвідченому - чим зручно. Бо при встановленні системи якось це не відзначилося.
І як SUSE може запобігти полізти в ядро? В fstab. Десь читав що раніше спроби щось зробити в Сусі вручну призводили до хаосу, наразі - можна полізти.
Всим, хто тоне й не знає,
За що вхопитись,
Хто вже з останніх
Вибився сил:
Попереджаю - я не колода,
Попереджаю - я крокодил.