Автор Гілка: Допоможіть з Suse 10.1  (Прочитано 2032 раз)

Відсутній Rostislav

• Новачок
  • *
  • дописів: 4
  • I Love YaBB 2!
Допоможіть з Suse 10.1
« : 2006-10-22 21:21:47 »
Порадили мені SUSE, як для чайника в линуксі... Книжок не знайшов, на петрівці є тількі про червону шляпу Ставив кілька разів дев’ятий SUSE та постійно обламувався з приводу того що щось не працювало!!! Музика не працює... Фільми також... Де скачати кодекі? Шо за цяця взагалі ця оболонка BASH??? Чому на мій прінтер нічого не можливо відіслати???
Та де взагалі можна знайти щось де можна про линукс прочітати все повністю доступно!!! Я не програмер!!! Я дизайнер!!! Звик доWINDOWS та Mac OSX але дуже цікаво пізнати і Лінукс!!! Будьте такі ласкаві розкажіть де в UA IX можна скачати якусь достойно-обширну инфу про SUSE 10.1 та закачати дістрибутив?  

Відсутній Михайло Даниленко

• Адміністратор ЩОДО
  • Літератор
  • дописів: 1262
  • [Debian Stretch]
Re: Допоможіть з Suse 10.1
« Відповідей #1 : 2006-10-22 23:48:53 »
Розслабтесь, глибоко вдихніть, сядьте... (с) Cthulhu
Музика не працює... Фільми також... Де скачати кодекі?
Ех. По-перше, перевірте гучність (стандартно воно все "замучене" і гучність на нулі). (наприклад командою "alsamixer", допомога по F1). По-друге, "dmesg | less" і шукайте (прокрутка стрілочками вгору-вниз, вихід - q) вивід типу:
ALSA device list:
 #0: Cirrus Logic CS4281 at 0xd7010000, irq 7
Якщо не знайдете - у, ядро не знайшло вашу звукову. Це погано, і є ознакою майбутніх танців з бубном.
Кодеки... Спочатку треба принаймні примусити працювати mplayer, а потім і про інше можна подумати. Отже, що воно пише на "mplayer <файл з аудіо/відео>"?
Цитата
Шо за цяця взагалі ця оболонка BASH??? ...Я не програмер!!! Я дизайнер!!!
Ну, якщо ви - дизайнер, то ця цяця вам таки ні до чого... Лише програмер може оцінити силу цієї штуки. ...Хоча, куди ви од неї дінетесь...
Цитата
...але дуже цікаво пізнати і Лінукс!!!
Оце правильно :) Але в багатьох занннях багато й печалі...
Цитата