Автор Гілка: Освоєння лінукса.  (Прочитано 2081 раз)

Відсутній kinder_pingvi

• Новачок
  • *
  • дописів: 3
  • CenOS
Освоєння лінукса.
« : 2008-02-21 22:58:52 »
Доброї всім години. Питань є багато, оскільки я - новачок, але задам лише декілька з самих актуальних для мене на даний момент. Отож історія така: вирішив я перейти з платформи Windows на Linux. Ціль благородна, думаю Ви зі мною погодитесь. Думаю всі розуміють, що для інтенсивного освоєння будь-якої ОС, потрібно її зробити десктопною(в моєму розумінні - тою якою постійно користуєшся). В якості такої була вибрана CenOS v5. З установкою проблем в мене не виникло, локалізація там чудова, та й деякий досвід роботи з ПК в мене є. Проте відразу ж після інсталяції виникло декілька доволі серйозних проблем, а саме:

1. NTFS-розділи. Наскільки я зрозумів по замовчуванню дана ОС драйверу для даної файлової системи не ставить.
2. Мультимедіа. mp3 та avi-файли також відмовились програватись, потрібно кодеки. Думаю Ви погодитесь, що "ковирятись" в системі значно приємніше під улюблену музику.

Отож власне якої допомоги я чекаю:

1. Звідки можна завантажити кодеки та як розібратись з монтуванням файлової системи.

PS. Звичайно я розумію, що все це можна знайти в Internet. Проте - dialup, реальна швидкість 3.3 кб/с, dc кожних 10 хв(поки писав пост було десь 4). Тому "рити" все це вручну для мене дуже і дуже незручно.

Наперед дякую за будь-яку допомогу. Linux forever  ;)
CenOS. Reductio ad absurdum.

Відсутній piktor

• Видавець
  • дописів: 3396
Re: Освоєння лінукса.
« Відповідей #1 : 2008-02-21 23:23:53 »
Скажіть будь-ласка, для початку, який у вас дистрибутив, на скількох дисках (тобто що в ньому є).
Цитата
Ціль благородна, думаю Ви зі мною погодитесь
Погоджуємося.
Цитата
NTFS-розділи. Наскільки я зрозумів по замовчуванню дана ОС драйверу для даної файлової системи не ставить.