Автор Гілка: як запустити дистрибутив Fedory?  (Прочитано 1628 раз)

Відсутній oxochyj

• Новачок
  • *
  • дописів: 1
Взяв на пробу в знайомого дистрибутив Федори 9 і не знаю, що з ним робити. Як його змусити запуститися? Підкажіть, бо Лінукс мене цікавить і хочу спробувати попрацювати з ним.

P.S. Я чайник абсолютний, тому прохання давати поради загальновживаною лексикою, ане програмерським жаргоном.

Відсутній Володимир Лісівка

• Адміністратор ЩОДО
  • Видавець
  • дописів: 3820
  • Програміст
Re:  як запустити дистрибутив Fedory?
« Відповідей #1 : 2008-08-15 14:49:23 »
Якщо хочете подивитися на Лінукс, то краще взяти в товариша Knoppix чи якийсь інший LiveCD, і запуститися з нього. Так можна подивитися на Лінукс без ризику видалити важливу інформацію.

Якщо ж ви бажаєте поставити Федору собі на вінчестер, то потрібно спочатку звільнити місце на вінчестері (не місце на диску С: чи D:, а місце під новий розділ). Якщо ви вмієте це робити, тоді просто завантажтеся з першого диску в наборі (якщо їх більше одного) і дійте за інструкціями. Тільки не форматуйте весь вінчестер. :-)
[Fedora Linux]

Відсутній nickat

• Письменник
  • дописів: 587
  • Debian user
« Відповідей #2 : 2008-08-15 15:25:40 »
Перша порада для "абсолютних чайників": знайти друга у якого вже встановлений якийсь дистрибутив, та попросити його допомогти. Якщо такого друга не знайшлось, то вибрати дистрибутив з тих якій найчастіше радять новачкам: Ubuntu, Mandriva, ASPLinux (як бачиш Fedora серед них нема), прочитати (!) інструкцію по встановленню, та спробувати встановити цей дистрибутив.  Потім починати читати (!) документацію, таку як User Manual та Reference, до відповідного дистрибутиву та розбиратися.  Документацію можна легко знайти на сайтах дистрибутивів.