Порадьте:
Потрібно створити користувацько-адміністративну документацію для існуючого проекту:
- кількість авторів ~8 розробників й стільки ж з відділку підтримки - потрібна колективна робота
- ОС - win, тому гадаю можливий варіант веб інтерфейсу для створення документації
- сильно бажаний експорт в чистий HTML (для експорту в CHM чи ще там куди) й можливо PDF дял друку
- можлива двомовність, візуальний
Розглядаю варіанти:
1. DocBook
+ експорт практично куди завгодно
- практично немає відносно якісного просто доступного (безкоштовного) візуально редактора. З усіх перебраних, найкраще виглядає лише Altova Authentic 5 DE
- потрібно додатково систему контроля версій, відповідно й інерфейс до нього
2. Wiki (виглядає більш привабливим)
+ веб інтерфейс, пошук
- невізуальні редактори (переважно)
- переважно відсутній експорт вибраного дерева документації (ну не надибав толком ніде)
як варінти реалізації вікі - це MoinMoin, що в доволі працюючій беті відразу дає візуальний інтерфейс; Trac - що дозволяє об'єднати багато також розробницькіх задаж з відслужковуванням запитів й тд (але потрібно буде прикрутити морду); співробітник щось розбираєтеся також в Twiki
3. Якісь groupware системи (доки не переглянув добре)
Що краще використати, звісно навіть окрім цих варіантів й власне що краще підійде?