Автор Гілка: Форматування тексту  (Прочитано 5478 раз)

Відсутній illia

• Новачок
  • *
  • дописів: 33
  • користувач linux з 2007 року
Я юрист. Часом бавлюся з програмуванням на С. Прочитав Кернігана та Рітчі друге видання.
По роботі досить часто тягну закони та інші нормативно правові акти з http://zakon.rada.gov.ua
Оформлення тексту на сайті просто жахливе. Зараз я дію так:
  • 1. Ручками витягую текст з сайту;
  • 2. Пропускаю його через написану мною просту програму, що видаляє зайві пробіли та відступи нового рядка.
Хочу спробувати автоматично створювати зміст документу, виділяти статті та розділи. Я так розумію, що для цього потрібно переводити звичайний текст в якийсь формат.
У який формат краще переводити текст законів, щоб було можливо під час читання зручно переглядати їх зміст, змінювати шрифт, керувати виглядом виділених елементів (статей та розділів), здійснювати звичайний пошук у тексті (я так розумію, що це доступно у всіх переглядачах)?
Як це правильно реалізувати у своїй програмі.
Ідеалом є також і створення системи що буде автоматично витягувати текст з сайту, але все з часом.

Про правила, що діють на сайті знаю:http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?user=rules

Відсутній yurchor

• Видавець
  • дописів: 3636
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: Форматування тексту
« Відповідей #1 : 2011-08-05 10:50:47 »
Я, як найкриволапіший програміст цього форуму  ;), написав би якийсь скрипт на Perl або Python для переробки HTML->HTML з паралельним висмикуванням тексту curl або wget.

Теоретично, все вирішується написанням xslt, але це мистецтво втрачено років п’ять тому (з’ясувалося в процесі нещодавніх розслідувань процесу перетворення документації KDE), до того ж текст верстався ..., тому мови про первинне форматування, фактично, не може бути.
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній illia

• Новачок
  • *