Ні, треба намалювати дві красиві червоні кнопки на весь екран. І тільки їх. Перша "Зробити все", а друга -- "Зробити все зашібісь". На дзвінки в супорт повинен відповідати автовідповідач пісенькою "We are cra-a-a-azy!", а особливо настирливим персонал співатиме колискову для немовлят.
Та чому? Я можу робити замовлення й людям, котрі знають, чого хочуть, і в стані чітко висловити свої побажання. Чітко. Ф_о_р_м_а_л_ь_н_о, коли хочете. Мені не слабО.ЦитатаЯк на мою думку, користувачі можуть бути розумними, якщо їм вчасно щось пояснити.Ні, Катерино. Розумний -- це коли сприймає, що пояснюють. А коли хтось впирається в "а я так звик і я так хочу", особливо якщо це, наприклад, секретутка, перед якою адмін не звітує, то хай постить без зарплати, поки не навчиться виконувати роботу ефективно.
Як на мою думку, користувачі можуть бути розумними, якщо їм вчасно щось пояснити.
... секретутка, перед якою адмін не звітує, то хай постить без зарплати, поки не навчиться виконувати роботу ефективно.
От тільки чомусь керівництво адміна зазвичай не слухає, а слухає ту секретутку.
ЦитатаОт тільки чомусь керівництво адміна зазвичай не слухає, а слухає ту секретутку. У неї спідниця коротша, а у вас взагалі немає.
Не думаю, що якби я начепив коротку спідницю, коротшу за секретутчину, керівництво стало б мене пильніше слухати...