Автор Гілка: Feature Oriented Programming  (Прочитано 6897 раз)

Відсутній nickat

• Письменник
  • дописів: 587
  • Debian user
Feature Oriented Programming
« : 2009-07-24 18:23:55 »
Хтось стикався з перекладом Feature Oriented Programming українською?
Best regards,
nickat

Відсутній yurchor

• Видавець
  • дописів: 3636
  • Grateful for our Iron Lung
    • Вікі користувачів KDE
Re: Feature Oriented Programming
« Відповідей #1 : 2009-07-24 21:08:30 »
Зі статті у Вікіпедії можна зробити висновок, що це «зорієнтоване на можливості програмування».
Ні, я не програміст.  ;)
Try to reach you before winter comes
Always a place for you in my heart
You're not alone
All used up
I'd give anything to talk to you

Відсутній DalekiyObriy

• Літератор
  • дописів: 1929
« Відповідей #2 : 2009-07-24 21:22:09 »
Зі статті у Вікіпедії можна зробити висновок, що це «зорієнтоване на можливості програмування».
Ні, я не програміст.  ;)
як на мене «зорієнтоване на можливості програмування» - це коли програмують виходячи з наявних можливостей (програміста, апаратури тощо)
думаю це зовсім не «Feature Oriented Programming»

чи це лише мені так здається?
Fedora 35 (x86-64)

Відсутній yurchor

• Видавець
    • Вікі користувачів KDE
« Відповідей #3 : 2009-07-24 21:27:15 »
Ні, я не програміст.  ;)
як на мене «зорієнтоване на можливості програмування» - це коли програмують виходячи з наявних можливостей (програміста, апаратури тощо)
думаю це зовсім не «Feature Oriented Programming»

чи це лише мені так здається?
Як добре, що я це не перекладаю. ;)

Якщо конкретно, підійде будь-яка ще не зайнята маячня: «модульне програмування», «матрійкове програмування» тощо.
« Змінено: 2009-07-24 21:30:28 від yurchor »
You're not alone
All used up

Відсутній DalekiyObriy

• Літератор
« Відповідей #4 : 2009-07-24 21:27:57 »
може «зорієнтоване на функціональність програмування» або «функціонально-орієнтоване програмування» ??
Fedora 35 (x86-64)

Відсутній yurchor

• Видавець
    • Вікі користувачів KDE