Зі статті у Вікіпедії можна зробити висновок, що це «зорієнтоване на можливості програмування».Ні, я не програміст.
Цитата: yurchor від 2009-07-24 21:08:30Зі статті у Вікіпедії можна зробити висновок, що це «зорієнтоване на можливості програмування».Ні, я не програміст. як на мене «зорієнтоване на можливості програмування» - це коли програмують виходячи з наявних можливостей (програміста, апаратури тощо)думаю це зовсім не «Feature Oriented Programming»чи це лише мені так здається?
може «зорієнтоване на функціональність програмування» або «функціонально-орієнтоване програмування» ??
Цитата: DalekiyObriy від 2009-07-24 21:27:57може «зорієнтоване на функціональність програмування» або «функціонально-орієнтоване програмування» ??Це вже зайнято і це зовсім не те. Це не Haskell з компанією.
Цитата: yurchor від 2009-07-24 21:31:13Цитата: DalekiyObriy від 2009-07-24 21:27:57може «зорієнтоване на функціональність програмування» або «функціонально-орієнтоване програмування» ??Це вже зайнято і це зовсім не те. Це не Haskell з компанією.думаю Ви плутаєте функціональний (від функціональнальність) з функційний (від функція)
Так, мабуть плутаю. Для загального розвитку: є різниця між функційними стилями програмування та процедурними? Які методики програмування можна віднести до функційних, а які до процедурних?
Якщо коротко, то Feature Oriented Programming, це така парадигма де основна увага приділяється написанню блоків, які капсулюють певну характеристику/властивість/можливість/функціонал. Кінцева програма автоматично створюється з базової програми та певної комбінації цих блоків.
«функціонально-орієнтоване програмування» нібито підходить. Єдине що мені не дуже подобається -- цей термін дуже схожий на «функціональне програмування», а це абсолютно різні речі. До того ж «feature oriented functional programming» теж є можливим і буде перекладатися як «функціонально-орієнтоване функціональне програмування». Погодьтеся, не дуже вдало.